Tää nyt on sama vaikka puhuis betoni seinälle, mutta sanon nyt uudestaan. Onko kokemusta? En määkän toisen akkaa paskaks hauku jos ei oo kokemusta. Ei tarvi testata omassa halpiksia jos ei halua. 
Tiedän kyllä, että paska ei maistu hyvältä, vaikka en sitä ole itse maistanut. Toki sinä varmasti veikkaat, että se voi olla hyvääkin, JOS ei ole itse maistanut?
Ja mä en luottais sokeeti toisten tekemiin testeihin. Sen verran on erilaisia kumeja tullu kokeiltua elämänsä aikana että joku haju on. Yleensä teen kuten Taavi.
Ja miks se sua nyt tökkii että jotkut ostaa halpiksia? Sjossilla on omat kokemuksensa ja sulla omas. Joten kannattaako nyt oikeesti olla sitä mieltä että sun mielipide on ainoa oikea oikea?
Minä taas luotan muiden tekemiin testeihin, kun testejä on monia. Yhteen TM:n testiin en luota, mutta toisaalta luotan siihen enemmän kuin jonkun anonyymin sanomiseen netissä. Mutta kun testejä on useita eri maissa, alkaa sattuman osuus pienentymään ja oikea tulos näkymään. Tämä on tällaista kokemuksen tuomaa varmuutta. Terveisin laatupäällikkö.
Nimim: ei yhtään kolaria, ei yhtään tieltä ajoa(yksi tapahtunut kun väistin sivuun keskellä tullutta vastaantulijaa, reuna tuli vastaan, ei renkailla mitään osuutta). Ei yhtään hirvi yms kolaria. Huonojakin renkaita on ollu autoissa. Mut ehkä se on se ennakointi ja asenne, eikä mikään rajojen koeilu.
(KOP KOP! koputtaa puuta)
Juu, hyvä hyvä. Ei meilläkään ole talo palanut, mutta silti meillä on palovakuutus.
Ei minua tässä töki muu kuin se, että ihmiset ymmärtäisivät kokonaisuuden. Ja toisaalta sen, että valitsemalla pienemmän auton ja pienemmät renkaat, saisi samalla rahalla joko kokonaisvaltaisesti paremman renkaan, tai vielä halvemmalla sen halpisrenkaan. Kuten Taavi kirjoitti, kyse on resurssien optimoinnista. Minua tässä vaan hämää se, että toisaalla ollaan kovasti "kunhan riittää arkiajoon" ja toisaalla "pitää olla iso ja turvallinen Volvo", mikä on mielestäni outoa.
Se, että jossain bimmer tuning clubissa ostellaan goodrideja bemareihin ei yllätä yhtään, mutta olen pitänyt Volvoa järkevän ihmisen valintana, myös käytettynä ja siksi ehkä tämä niin kovasti päätäni vaivaa

En yritä tässä kenenkään päätä kääntää, vaan kiinnittää huomiota asiaan, joka omasta mielestäni on epäloogista. Se, että mangutaan ettei monet testien tulokset kerro renkaista totuutta, on taas sellaista, mitä en ymmärrä yhtään ja saa minut näkemään insinöörinä punaista. Mutta olkoon, olen sanottavani sanonut, ja jos ette pointtiani ymmärrä, niin pitäkää tunkkinne niin sanotusti.