"And ye shall know the truth and the truth shall make you free".
Teksti löytyy CIA:n päämajan aulan seinästä. Tietysti myös eräästä kirjasta..
Egr eliminointi teki minun 2006 d5 volvosta "free from papatus". Älkääth siis rynnätkö tekemään kalliita nostajaremontteja papatuksen vuoksi ennenkuin olette kokeilleet tuota egr eliminointia. itse asiassa miksuhan heti alussa veikkasi egr:ää syypääksi..
häpeällinen ääni on siis vaiennut ja siirryn täten papatuskerhon täysjäsenyydestä kannatusjäsenyyteen. voimia kaikille papattavan volvon omistajille. truth is out there;-)
Lienevät tapauskohtaisia juttuja?
Meillä on egr edelleen toiminnassa ja nostajaremontti poisti papatuksen. Nostajat olivat todella kuluneita ja joka tapauksessa vaihtokunnossa. Kaupanpäällisiksi tosiaan ollaan myös papatuskerhon kannatusjäseniä

edit. Itse asiassa nyt kun tarkemmin asiaa miettii, niin tämähän vaan todistaa sen, että vika on nostimissa, eikä egr:ssä. Normaalistihan ääni tulee ja menee ja sen on arveltu johtuvan egr:n aukeamisesta ja sulkeutumisesta. Jostain tuntemattomasta syystä huonoista nostimista johtuva venttiilien vajaatoiminta aiheuttaa erg:n toiminnan myötä tämän omituisen äänen. Nyt tässä tapauksessa egr on disabloitu ja se on sama asia, kun mahataudissa paskalla käyminen, helpottaa oloa, mutta ei paranna vaivaa
Näin minä tämän homman käsittäisin, mutta en tiedä onko ajatukset lähelläkään totuutta.