Päätin nyt laittaa K-jetille oman ketjunsa ylös, kun kuitenkin kaikki tehtaalta tulleet 240 turbot ja alkupään 740 turbot on tällä varustettu. Eli tavoteena olis siis keskustella k-jetin käytöstä, riittävyydestä ja muutenvaan mutuilla. Olis plussaa jos ketju ei lipsuisi sähköruisku hypetykseksi, vaan voitaisiin oikeasti puhua "asiaa".

Alkuun lyödään parit linkit:
http://www.k-jet.org/-Paljon hyödyllistä infoa vaikka painottuukin enemmän jenkkien saastemalleihin ja Constant Idle System -moottoreihin.
http://www.k-jet.org/documents/greenbooks/200-series/-Edelliseltä sivulta poimittu korjaamokäsikirjat. Löytyy mm. vianhaku, osanumerot, testaus ja huolto.
http://www.volvoturbo.net/AT2.pdf-Tehokkaimman tehdasmoottorin B21ETL:n muutosnivaska
K-Jetin toimintakaaviot:
Bensapuoli:

"Sähkis":



Kuvat isompina
http://s1275.photobucket.com/user/LiimatainenRacing/library/K-Jetronic?sort=3&page=1 En tiedä miks tulivat tuollain pienenä. Photobucketilla taas jotain ongelmia... Greenbookeista löytyvät myös.
Laitetaan pallo liikkeelle: Motako heppaa on saatu penkissä kojetilla ulos? Suurin ahtopaine mitä kojetin kaverina on käytetty ilman laihalle vetoa? Myös kiinnostaisi tietää mitä muokkauksia on tehty jos on ajeltu viinalla.