Jees, olihan tuossa oma hommansa kitkutella "lasit" pois umpioista, aika kipakat oli liisterit. Hieroin mataksi reunukset, vedin muovipohjusteet ja kiiltävää mustaa päälle. Tänään hain Motonetista sikaliimaa, huomenna alettava liimaushommiin niin eiköhän niistä ihan ok tule. Koittanut katsella johtosarjoja mutta ei tule äkkiseltään vastaan. Ajattelin tehdä liitännät suoraan muuttamalla alkuperäiseen auton sarjaan kun tuskin noita vanhoja umpioita tulee ikävä. Tuossa vielä ilman laseja maalattuna:

Oikea takajarru jatkoi jumittelua herkistelynkin jälkeen, hommasin foorumin kautta käytetyt satulat taakse molemmin puolin jotka kävin karvalaikalla ja CRC:n rust converterilla läpi ja laitoin uudet tiivistesarjat. Liukupinnat hieroin vielä viilalla. Tänään laiteltiin kaverin tallissa kiinni ja nyt tuntuisi toimivan niin kuin pitääkin. Ainoa p2ska juttu että sen oikean nurkan Redstuffit on ehtineet kulumaan pahasti, muutama milli enää pintaa

Taidan ottaa ensi liksasta Mamasanilta uuden setin taakse vielä ennen leimaa. Ihan siistit tuli kuitenkin palikoista kun suihkuttelin vasaralakat pintaan:

Eteen on pakko hommata uudet renkaat, nuo 10 vuotta vanhat Sunnyt on aivan kamalat, vetelee luonnottomasti ja ottavat sisälokareihin kiinni kovemmin mutkiin ajellessa, eikä märällä ei ole mitään pitoja. Muutenkin 225 on sopivampi kuin 235... Leimalle säädän keulaa reilusti ylös, nyt ei mene sormi kumin ja lokarin väliin.
Edit. Jahas, lätisin taas moneen kertaan samoja jorinoita, noh tätä se ikä teettää
