Noni, taas vierähtäny vähän aikaa viime postauksesta.
Sain toissapäivänä inspiraation korjata kytkimen, haarukan ja kuulan välistä oli irronnut se muovipusla, ja haarukka hypännyt pois paikaltaan. Muovipusla kiinni rautatankoon "lakulla" ja sitten kytkinkopan "huoltoluukun" kautta vääntämällä pusla paikalleen ja vaijerin kiristys ja toimii.
Vanteet edelleen kierot, se homma pitäisi "korjata" jotenkin... hankala vaan löytää sopivia vanteita ILMAN spacereita. 7" leveä ja ET30 olisi passeli, 6,5" ja ET35 toimii myös, ET40 menee hilkulle, tai vanne menee mutta rengas ottaa edessä tolppaan.
Vannetukulla on vaikka mitä vanteita, mutta ainoat jotka ehkä sopii on Katana titanium, ja 6,5" ET40 ottaa jo rengas etutolppaan. Mietin josko tekisi tuon napasysteemin edessä kokonaan uudestaan jotenkin, jotta saisi järkevämmin vanteita sopimaan tuonne. Takanahan näissä on 2,5cm (140,5cm vs 138cm) leveämpi raideleveys kun edessä, joten edestä voisi "levittää" tuon 10-12mm per puoli, silloin myös kaikki nämä 7" ET40 vanteet menis 225 rengastuksella. Tosin ei spaceria, vaan asentaisi tuon navan yhteyteen kiinteän adapterin.
320-400e saa jo uusia vannesarjoja, joten käytettyjä puolella tuosta voisi ostaa, tai sitten uudet.
Jarrut tossa on saakelin tehottomat, lääkkeeksi on ollut hyllyssä rempan tarpeessa olevat 240 2-mäntäiset satulat, josko ne saisi laitettua 260mm BMW levyjen kavereiksi.
Vaihdevivuston jos jaksais lähipäivinä vielä laittaa kuntoon jotta menis pakkikin pesään, ni vois käydä katsurille taas näyttämässä.
