Kulkukoira  Proturbo

Painemobiili.com 340DL Turbo

  • 289 Vastauksia
  • 119760 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa hyvoneju

  • Ex ahdistaja
  • Valvoja
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1141
  • www.vrcf.fi
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #210 : 05.07.2012, 17:47:09 »
Kyllähän toi ylimääräinen painokin haittaa , vaikka tehoa onkin ylettömästi  :'( Vois tulla putkesta paree  :-\
Recycle Racing # 04
1970 Amazon Eight Valve Only ! Member of B20 +600 KW club
2010 V70 2.4D
Ex:2012 V60 D3  Ex: 2007 S80 2.4D

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5721
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #211 : 05.07.2012, 17:51:01 »
Vois tulla putkesta paree  :-\

ei voi vaan TULEE parempi

Poissa BuuBBa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 241
  • Recycle Racing #05
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #212 : 05.07.2012, 19:00:55 »
ei voi vaan TULEE parempi

Ei vaan tulisi  ;)
MYYDÄÄN: Suuttimia (KLIK), Uusi 1045(multilink) lukkoperä, 700-sarjan silotettu takaluukku.
Ex:Volvo 760 -88 Tbo x3, 960 2.5 -95, V70 2.0T -01, V70R -98 C70 T5 -00, S80 D5 AWD -07, S60 T3 -10, V70 T4 -11

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1155
  • vrcf Original
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #213 : 05.07.2012, 21:49:31 »
Katotaan ku laitetaan se latta pystyyn, ei taida sit hirveämmin taipua? ;)

Enhän minä niin tyhmä ole että makaamaan sen 5mm latan laitan, vaan pystyyn tottakai tukemaan siinä suunnassa minne tukea tarvitaan.

Ja kyllä, lattarautaa saan 5mm paksuisena ilmaiseksi vaikka millaisia määriä. :)

Ja 50x50mm kulmarautaa kun laittaa 4 kulmaan ja tekee siitä boksin, ni eiköhän se kestä. ;)

ei kestä yhtään sen paremmin kuin tuo nykyinenkään. Nurjahdus on se nimitys sille mitä tuolle latalle käy aina. olkoon missä asennossa tahansa ja tosta tulee painoa aivan hitosti. joku 15mm halkaisijainen putki 2mm seinämälläkin olis kestävämpi kuin esittämäsi latta ja rutosti kevyempi. Mutta jos et usko, niin älä. Jos et halua käyttää 100e max tohon kehikkoon, mutta olet valmis käyttämään 500e perään ja laatikkoon kun ne tuon nurjahduksen takia hajoaa niin siitä vaan.

Nyt olen neuvonut tarpeeksi, enää en asiaan kommentoi.
Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, myyty. Pajero '89, myyty. Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa. Chevrolet Suburban '02 8.1.

Poissa Voimarauta

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 224
  • Recycle Racing
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #214 : 05.07.2012, 22:06:07 »
SJS varmaan tarkoitti latan pystyyn laittamisella taivutusta pidemmän kantin suunnassa ei päittäistä jolloin se nurjahtaisi. Mutta ei se tosiaan kestä niinkään päin, koska kuormitusta ei saa niin keskeisesti sille latan syrjälle ettei kiepahda. Koita esim. päistä tuettua viivotinta taivuttaa painamalla mittaviivojen puolelta, se aina kiepahtaa puolelle tai toiselle.
« Viimeksi muokattu: 05.07.2012, 22:08:20 kirjoittanut Voimarauta »
Volvo Amazon B20T -71
Volvo XC90 D5 -06

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #215 : 05.07.2012, 23:04:34 »
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #216 : 05.07.2012, 23:09:28 »
^Voi morjens :facepalm:
Jäitä housuun!

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #217 : 05.07.2012, 23:13:29 »
^Voi morjens :facepalm:
Kerro kerro!

Ei tuo ole valmis vielä, itse varmasti olet tehnyt paremman. :)

Päätä saa lyödä seinään ja harmitella, mutta kannattaa ensin kertoa syy, eikä vaan hakata päätä seinään hiljaisena kuten meidän suomen kansalla on tapana. :)
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #218 : 05.07.2012, 23:20:30 »
Kerro kerro!

Ei tuo ole valmis vielä, itse varmasti olet tehnyt paremman. :)

Päätä saa lyödä seinään ja harmitella, mutta kannattaa ensin kertoa syy, eikä vaan hakata päätä seinään hiljaisena kuten meidän suomen kansalla on tapana. :)
Minä en rupea transaxlejen kanssa pelleilemään ennenkuin pihassa on DeTomaso, Porsche tai Corvette. Mutta tuosta nyt näkee otsallaankin että kiertojäykkyys on luokkaa olematon.

Ja se mallintaminen ei ole avaruustiedettä, vaatii vaan vähän viitseliäisyyttä.
Jäitä housuun!

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10033
  • Teiden tukko
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #219 : 06.07.2012, 06:24:53 »
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Tuossa taitaa olla jo nyt aika hyvin painoa? Mistä materiaalista siihen tulee lisätuentaa?
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1155
  • vrcf Original
Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, myyty. Pajero '89, myyty. Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa. Chevrolet Suburban '02 8.1.

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #221 : 06.07.2012, 08:17:08 »
Hyvä siitä tulee kun teet putkikehikon ympärille tukemaan ;D
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #222 : 06.07.2012, 08:59:38 »
Mun nähdäkseni vanha rakenne olisi ollut hyvin pienin muutoksin aika hyvä sen suhteen, että sillä oli aineksia pitää perä poikkiakselin suhteen kiertymättä, jos vaan ristikkäistuet olisi koko matkalla kehikkoa ja perän laippojen alle tulevien lätkien kiinnitys kehikkoon olisi molemmilta reunoilta ollut kunnollinen. Sensijaan veikataan vahvasti, että pitkittäisakselin suuntainen kiertymä se ongelma on ollut ja tällä rakenteella aivan varmasti tulee olemaan. Edellisessä rakenteessa katselin lähinnä, että askihan ei vaikuta olevan kehikossa juurikaan kiinni ???

Tää uusi rakennehan ei nyt pidä mihinkään suuntaan, vähän kun saat momenttia niin se on sekä korkkiruuvi että salmiakki. Mutta onneksi myös tuskasen painonen...
« Viimeksi muokattu: 06.07.2012, 09:31:26 kirjoittanut TVS »
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1061
  • Lensu Power Shop
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #223 : 06.07.2012, 09:34:58 »
Pistäppä tuohon häkkyrään 2metrin putki kumpaankin päähän poikittain ja 4 ukkoa,  kääntää eri suuntiin.  Veikkaan että plöijaa melkoisesti.

Miksi sitä kehikkoa ei voi tehdä putkesta, kerro yksikin hyvä syy.

Mieti jos laitat kardaaniakselin tilalle lattaraudan.
1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6617
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Painemobiili.com 340DL Turbo
« Vastaus #224 : 06.07.2012, 09:44:15 »
Kuten kaikki varmaan huomasiksin, niin SJS sanoi, että tuo häkkyrä ei ole vielä valmis. Hän on siis selkeästi maskokisti luonne ja haluaa, että kaikki haukkuvat tuon rakennelman, kun ei viitsi edes sanoa, että mitä siihen mahdollisesti on vielä tulossa lisää :2funny:

Aika hassua, että sä et edes yritä plagioda sitä jo toimivaksi todettua kehikkomallia, vaan teet aina vaan oman pään mukaan. Paljon se ihmisen pääkin sitä seinään hakaamista kestää.

Tuleeko tuosta yhtenäinen, vai pitääkö se olla purettavissa, jotta perämurkikan saa tuolta sisältä pois?

 

Samppasport  Futurez