Tänään remppasin autoa, vaihdoin kokonaan toisen syylärin, entisestä ei läpi nähnyt sitten mistään. Tuosta vaihtosyyläristä näkee kauttaaltaan kennoston läpi hyvin. Samalla meni puhaltava flekti nyt kiinni etupuolelle.
Kytkentä on nyt sellanen anturilla automaattisesti ja napista pakkotuuletus. Otin myös vanhan peltiropellin pois.
Kone käyntiin ja anturin toimintaa testaamaan, kone lämpesi siihen 90asteen tienoille, mutta siihen jumahti, en päässyt kokeilemaan anturin toimintaa edes kun syyläri vissiin toimii niin hyvin ettei kuumenna konetta ollenkaan yli käyntilämmön

Ennen tuolla tyhjäkäntimäärällä olisi jo kone kiehunut vedet pihalle monta kertaa. Napista sitten flekti vetäisee lämmöt nopeasti 80 tienoille.
Toimii. Ja itselle näyttää riittävän mainiosti tuo puhaltava flekti. Eikä tullut ahdasta konehuoneeseenkaan

Se pitää vielä mainita että peltiropellin poisto kyllä vaikutti rajusti kierrosherkkyyteen, ja kiihtyvyyteen. Jostain 60kmh kun kaasu pohjaan niin selkeä ero miten auto lähtee menemään.