Homma on nyt käytännössä selvä. Menihän siinä 3 ja puoli tuntia :p nyt on kuitenkin hyvä olo, vaikka sormetkin ovat veressä.
Takakajarit on vielä laittamatta, ja takakontti on erittäin keskeneräisen näköinen miljoonine johtoineen (sen verran pimeetä jo, että annoin olla siellä)
Sitten vielä kysymystä:
Miten tuo linjamuunnin vaikuttaa äänen laatuun? Syystä tai toisesta (saattaa johtua myös siitä, että etu diskantit ovat auton vakiot) niin ääni jotenkin särisi vähän suuremmalla voluumilla (melkein sama, kuin vahvarista loppuisi virta (mikä on oikeastaan mahdotonta)
Oli vielä varmasti jotain muutakin, mutta nyt ei enää muistu mieleen.. Sitten eikun säätämällä soimaan =)
TÄRKEÄ EDITTI:
Elikkäs, olisi varmaan pitänyt vielä kunnolla katsahtaa kajarit ennen kuin mitään tulen tänne sanomaan x)
Nyt on siis parikin ongelmaa:
Johtuuko tuosta linjamuuntimesta vai mistä, että kun mankan laittaa päälle, niin kajareilla kestää vähänaikaa ennen kuin musa alkaa soimaan, kun taas basso täräyttää heti (mankka päälle->basso soi-> menee about 2 sekuntia, niin kajarit heräävät.
Sitten toinen:
Mulla tuli näemmä tämä legendaarinen moottorin ujellus tänne kajareihin x| en oikein muuta osaa veikata, kuin että taas tuota linjamuunninta. Siellä oli kahdet maa-johdot irrallaan, joita en laittanut mihinkään kiinni, koska kaikki tuntui pelittävän niin kuin pitikin. Olisiko tästä kiinni? Vai mistä ihmeestä? Muihin maa-johtoihin en koskenut, kun käytin samaa maa johtoa mikä oli jo ollut paikallaan subbarin vahvaria varten. Harmittaa vaan nyt vähän kun ilmeni tälläisiä ongelmia, mutta toivottavasti ovat pienempiä korjata kuin luulen..?
Edit2:
Vinkuna tulee näemmä rca-piuhoja pitkin. Huomenna ajattelin laittaa sen linjamuuntajan kunnolla kiinni (ne "ylimääräiset" maat kiinni) ja kokeilla lähteekö laturin vinku. Mikäli ei, niin motonettiin tulee taas reissua. Eli käyn varmaankin hakemassa sitten häiriöpoistajat rca-piuhoille. Auttavatko muuten oikeasti?
Mutta tuosta en vielä tiedä, että miksi kaiuttimet "heräävät" pienellä viiveellä?