Mun mielestä toi kieliasia on enemmän asiakaspalvelukysymys, kuin vastuukysymys. Ei Volvo tietenkään ole vastuussa kolmannen osapuolen tekemisistä, tietenkään.
Toisaalta auto pitäisi saada samassa käyttökunnossa takaisin, itse olisin vaatinut tehtyjen päivitysten mitätöimistä, jotta kieli palautuisi takaisin

Harva asiakas tietää miten kielenmuutos missäkin pajassa tehdään, piraatti, alkuperäinen, lisenssit maksettu tms. Yleensä "tyhmää" kuluttajaa suojellaan ja väitän että kuluttajansuoja velvoittaisi Volvon palauttamaan kieleksi Suomen, vaikkei olekkaan vastuussa kolmannen osapuolen tekemisistä.
Tuo rahastus kielenvaihdosta on protektionismia ja huonoa asiakaspalvelua, pysyypä mielikuva kovasta hinnasta. 160 katteetonta euroa olemassaolevan softan lataamisesta, taitaa viedä paljon asentajan aikaa?
Edit: selväähän on että se muutoksen tehneen pajan pitäisi antaa eurot takasin / vaihtaa kieli ilmaiseksi aina kun se syystä toisesta pompsahtaa vieraaksi -elllei muutosta tehdessä maininnut ongelmista.