Mulla olisi duunin kautta käytössä puristuspainemittari, ja olenkin ollut aikeissa viimeisen kk. ajan suorittaa ko. toiminpide mutta kun perhana on ollut klassinen "ei oluut aikaa" tilanne päällä. Pitänee hoitaa asialle aikaa, eikä odottaa että sitä jostain itsestään ilmaantuisi.
Nuo venttiilinkumitkin ovat olleet jo viime syksystä mietinnän alla mutta sitten tuli talvi jne. ja ajattelin että fiksaan sitten kun on kivat kelit puuhastella ulkona (ja kun ei ole kokemusta niin asiaan tarttuminen ei käy ihan niin näppärästi). Mutta niin, venttiilinkumit ovat varmasti loppu koska kone on ajoittain syönyt öljyä mutta päästöarvot ovat olleet todella hyvät, eli jos oikein olen tajunnut niin öljyn tihkuminen palotilaan on tapahnut vasta kun koneen sammuttaa (eli ei syö käydessään lämpimänä)?
noh, en varmaan enne jussia kerkiä firman tallille mutta sitä seuraavalla viikolla sitten. Olisi kova toivo kiskaista Helsinki - Hammerfest - (Tukhoma?) - Helsinki kiekka vielä tänä kesänä

Viime kesänä meni helsinki - warsova - krakova - slovakia - tsekki - helsinki keikka oikein nätisti, konekin toimi oikein maniosti, bensaa paloi 7,2 - 7,4 l / 100km joka on kait ihan ok tulos 850:lle?
kiitti vinkeistä, pistän updatea kunahn pääsen talille.
-tomi