Osaan kyllä. Oli kännykän selaimesta kiinni.
Mainittakoon vielä, että osa pidemmän aikaa seisseistä Volvoista saattaa näyttää vaativilta projekteilta, mutta se on vain likaa ja irronneita pikkuosia. Esimerkiksi tuo sininen on kopaltaan hyvä. Punainen farkku sen sijaan saattaa mennä hilppeiksi.
Ite oon sitä mieltä että Diesel-kakssatkuja pitää pelastaa. Ok, ne ovat volkkarin tehottomalla koneella ja periaatteessa ilman muutoksia kamalia laitoksia. Mutta siksi ne ovat käyneet harvinaiseksi.
Eli tuo kyljestä ja sisältä kuvattu punainen on 200tkm ajettu sedan, joka lähes virheetön lukuunottamatta hajonnutta kytkintä ja haalistunutta maalipintaa. Keulasta kuvattu punainen on todennäköisesti osiksi menevä farkku. Diesel sedan on 89-mallinen, 200tkm ajettu 87-mallinen. Sininen on 93-mallinen erikoismalli, muttei kuitenkaan Classic. Valkoinen kyljestä kuvattu on hienokuntoinen 92-mallinen GL. Kilvetön valkoinen on 91-mallinen eestintuonti joku-erikoismalli.












Tästä ketjusta tulee niin herkullinen että luen sitä varmaan itsekin.
244 Diesel siis haettu tänään omaan pihaan. Kuntoa sen verran tarkastettu että leimalle olisi 1 reikä (korjattu päin perää jo aiemmin), jarrut ja valoja/viiksiä, mutta todella helppo projekti jos ei täydellistä kaipaa. Punaisesta 209tkm ajetusta tehdään se täydellinen...
Tiistaina haen lisää Volvoja, ja viikonlopun aikana, lähinnä sunnuntaina lisää Dieselistä. Nyt juhannuksen viettoon ja ensi viikolla menoa aika rutkasti noin muutoin...