En nyt ois ihan tämmöstä tappelua uskonu saavani aikaan
Joka tapauksessa auto kansremppaan meni.. Ensiviikolla koneistamolle lamps ja katsomaan miten herkkään tuo 16v kansi vääntyy ottaessa lämpöä 
Ei tässä mitään tapeltu ole! Asiallista vääntöä asioista, eikä mielipiteistä!

Sen saattoi arvata, että koneistamo-keikkahan siitä tuli. Toivottavasti kansi ei ole haljennut tms. vääntynyt pahasti.

Mikan huhuu, onkohan mun kontissa joku vika kun en ole koskaan kuullut sen flektin pyörivän ainoastaan ilmastoinnin ollessa päällä on pyörinyt,hmmm vai olisko sulla jotain?
Se siitä,hyvää kesää kaikille ja tavataan näillä hienoilla sivustoilla.
Jos LH:n ohjaama sähköflekti ei pyöri B230FK/FT pannussa lainkaan/koskaan tyhjäkäynnillä paikallaan ollessa ollenkaan, on jotain vialla.
Tosin aikahan vaihtelee sen mukaan, mikä ulkoilman lämpötila on ja tuliko auto ajosta, vaiko suoraan kylmäkäynnistyksestä. Mutta ennenpitkää sen tulee pyöriä, sillä siitä pitää vinokoneen hyötysuhde ja LH/EZK:n ominaisuudet huolen.
LH lopettaa "kylmärikastuksen" vasta +70C lämpötilan jälkeen ja EZK:kin käyttää sitä normaalia tyhjäkäyntiennakkoa vasta koneen lämmettyä (en muista lämpötilarajaa).
Mutta se, ettet ole kuullut flektin pyörivän, ei tarkoita mitään, koska 1-nopeudella se flekti on sen verran äänetön, ettei sitä ikkunat kiinni kuskin jakkaralla meinaa kuulla, jos on vähänkin taustahälyä.
Sisätilan lämppärikin vie koneesta lämpöä uskomattoman paljon, jos kabiinia lämmitetään.

Ja heti hatusta voin vetäistä, että tiedän ainakin neljä B230FT moottorillista merikonttia omani lisäksi, jotka käyttäytyvät kuten omani. Mitatusti!
