Ne maanpäälliset on bensalle. KUULEMA dieselille maan alla.
Gasprom tosiaan ahdas. Kahdesti oon siitä ottanu ja kyllä aine hais senverran pahalle että en oo enää ottanu. Auton toiminnassa ei ollu muutosta bensan hajusta huolimatta 
Taitaahan siellä Puikkolassa pari ruplaa halvempi olla, välillä ei ollu ees hinnassa eroo. En tiiä mitä järkee ajella monta kilsaa paskaa tietä muutaman euron säästön takia 
Eräs dieselillä ajava kehui Gazpromin ainetta paremmaksi kuin noilla parilla muulla asemalla; haju on sama kuin Suomessa ja auto polttaa nokea paljon harvemmin, kerran tankillisella kuin noiden muiden aineella kuulemma vähän väliä on poltto menossa.
En tiedä sitten, bensalla kun ajan.
Oli tuo bensakin jossakin vaiheessa ihmeellisen hajuista Reginalla, pari kertaa ihmettelin sitä taannoin pari vuotta sitten.
Toiminnassa ei ollut mitään ongelmaa.
Nyttemmin haisee ihan bensalle, ei mitään ylimääräisiä aromeja siis pariin vuoteen missään asemalla.
Kesällä olen joskus käynyt retkeilemässä kauempana rajan takana, Ruskealassa yleensä ja kerran Sortavalassa.
Suvun vanhat kotitilat ovat Ruskealassa, tai muuta ei ole jäljellä kuin päärakennuksen kivijalka.
Mutta Ruskealan pappilassa olen yrittänyt joskus käydä tukemassa paikallista toimintaa.
Keinosten elämäntyötä olen seurannut pari kymmentä vuotta ja en voi olla nostamatta hattua sille sinnikkyydelle ja vilpittömälle auttamisenhalulle.
Kalevi on jo poistunut keskuudestamme mutta henki, usko ja toivo elää!