0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Sinne muuttaa tikka asumaan konehuoneeseen nopeasti jos paineita paljonkin nostat sillä saattaa fuelcuttia tarjota ilman lastua
Olen lastuakin harkinnut, mutta pelkään jotenkin tuon automaattilaatikon antautumista
Eikai tuollanen 0,7-0,8 nyt vielä konetta räjäytä. Itellä oli vanhalla turbolla ahdot 0,7 pintaan, ilman lastua ja meinaan nostaa ahdot takaisin samaan kun saan säätimen ja muuten ajokin kuntoon. Terveisin 850 T-5 -96 390tkm ajettu tomaatti :hello:
Mulla ainakin v70 t5 tomaatti lastutettuna jo vuodesta 02. 1,0 bar painetta. Tolla alkaa olemaan loota jo kipurajoilla. Olenkin saanyt ylikuumenemaan lootaöljyt...
Osaan kyllä arvata jo millaiset kommentit saan tähän kysymykseen, mutta mitäköhän tuo vanha, paljon ajettu ratsuni sanoisi jos pistäisin nokkapellin alle turboruuvin ja nostaisin noita ahtoja sinne 0.7-0.9
Sanoisin että ei maksa vaivaa. Tai sitten että ei maksavaivaa... Potkua tulloo vähä ja mennään rajoilla+ vanha laatikko antautuu nopsasti.Nimim. kokemusta on...Tulee helposti liikaa alavääntöä automaatille.
Uskokaamme viisampia sitten MUTTA voisin siis päätellä tästä tekstista että et suosittele sitten myöskään lastua, samalla tavalla se nostaa paineita ja vääntöä? edit: ja sitä ala vääntöä juuri nimenomaan oisi kiva saada lisää
Ennemmin lastu kuin bleedi, pystyy rajaamaan alaväännön ohjelmalla. Jos sitä alavääntöä haluat, hommaa manuaali. Tuolla turboruuvilla nousee ahdot ja vääntö heti, mikä ei oo oikeen hyvä ainakaan automaatin kannalta.Voihan se toki kestääkin jonkin aikaa... ei näistä tiedä mutta en automaattiin kyllä suosittelis, kuuntele toki muitakin mielipiteitä ennen päätöstä..
Niinnoniinno mietiskelin että kai sen lastun saisi silleenkin tehtyä että rajottaisi vääntöä. Esimerkiksi peruslastulla jos tulee 30hp ja 70Nm niin tekisi lastun jossa tulisi 30hp ja 40nm tms en mää tiiiä