Onnea Muksulle autosta! 
Tattista.
Itse keväällä selailin kataloogeja ja tykkäsin enemmän Serapiksesta, kuin Spartacuksesta, mutta tilattaessa selvisi, että tulee olemaan 2012 malli ja että siinä on sitten nämä Spiderit. Vähän arvelutti, kun olin nähnyt vaan joitain kuvia, mutta kyllä ne on aika asialliset ja ehkäpä jopa Serapista näyttävämmät luonnossa.
Kaverilla venyi kevättalvella D3-classicin toimitus, kun valitsemansa vanteet oli tilapäisesti loppu, eikä autoa siksi otettu työn alle edes. Ja Fukushima on aiheuttanut Volvoissa kuulemma sen, että joistain punaisista väreistä on jouduttu luopumaan, kun jokin niiden komponentti tuli Nipponinmaalta.
Nytkun kalenteria selasin, niin itselläni meni aika tarkkaan kaksi kuukautta tilauksesta luovutukseen. Ainakin esim. Bilia kuulemma varaa valmiiksi tuotantopaikkoja tehtaalta, jolloin tilatut vehkeet eivät joudu "jonon hännille".
Oma tuli perusmustana, kun tykkäsin siitä edellisessäkin Volgassa + että ei hotsittanut maksaa metalliväristä ekstraa. Sisätiloihin vaalea T-Tec ja Oysterburst-keskikonsoli, joka oli myös pienoinen kysymysmerkki, kun tuppaa olemaan hiukka harvinainen ja kaikissa netistä löytyneissä kuvissa hiukan erinäköinen. Lisävarustelistalta ruksin Eberiin kello-ohjauksen, taittuvat peilit, takakontin 12v-pistokkeen ja mukitelineen keskikonsoliin. Ulkonäköä kohennettiin takaspoikalla ja r-design peilinkoteloilla.
Classic on kyllä siitä kiva ostos, että vakiovarusteet on aika kattavat. Se harmittaa vähän, että tuossa halvimmassa audiossa ei ole Aux- ja USB-liittimiä ja että rupesin siinä nuukailemaan. Vanhassa Momessahan ne kuulemma olivat, mutta kun Classicissa on BlueTooth, niin halvimpaan ei saa enää noita syöttöliittimiä, sillä halvimman jenkkamasiinan persauksessa on vain yksi lisälaiteliitin (niissä kahdessa kalliimmassa kolme), jota BT käyttää.