Moro!
Volvokuumeen on nostanut! Lauantaina olisi tarkoitus mennä liikkeeseen katsomaan Volvo v50 2,4i summum-varusteilla ja manuaalina.. Auto on Vm.04 ja ajettu 124tkm! Ostettu liikkeestä uutena ja täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja sekä jakohihna vaihdettu kun otettu liikkeeseen myyntiin.. Mitä mieltä arvon volvo kansa on? Iskeäkkö kiinni vai kiertää kaukaa!
Hyvää joulua kaikille :hello:
Mulla on S40 2.4i (130tkm) summum kaikilla varusteilla mitä on saanut 2006 malliin..

Itse olen ollut tyytyväinen 30tkm ajolla. Joitakin ihmeellisyyksiä on ollut matkanvarrella mutta
ne on ratkennut. Virtalukko on ilmeisesti tyyppivika ja vaihdettu mulla uuteen. Ikävä vika koska jättää tiellä
kun autoa ei voi käynnistää.. Huolto maksoi n.300€. Swedespeed sivuilta löytyi sitten ohje jonka avulla olis
selvinnyt purkamalla virtalukon ja puhdistamalla kontaktit.

Sitten olen ihmetellyt tuota roklatusta mikä välillä kuuluu kuskin puolelta. Se kuuluu kun vaihde on vapaalla
ja kytkin ylhäällä. Loppuu kun painaa kytkimen alas. Oon kuullut niin monesta 2.4i mallista tuon etten jaksa enään
välittää siitä. Toistaikseksi ei ole muuttunut ääni eikä ole vaikuttanut mihinkään niin antaa olla..
Sitten on ollut tuo "moottori järjestelmä vaati huollon". Ei mitään hajua miksi joskus tuo tulee ja sitten häviää.
Mihinkään tuo ei ole vaikuttanut mutta ärsyttävä ilmoitus kuitenkin..

Itse epäilen, että jossakin kosteutta minkä
vuoksi tuo tulee mulla. Jos sataa niin tuo joskus tulee ja kun pesee näillä ilmoilla auton tulee tuo välillä kun kone lämpiää..

Itse olen kuitenkin ollut tyytyväinen, toki T5 olis makeempi..

Tosin kerkee tälläkin mutta vähän harmittaa kun en ostanut T5 vaikka oli tarjolla..
Onhan tässäkin sentään Volvon kone ja laatikko..