Vai olisko toinen vaihtoehto laittaa lokarin sisää ja tehä siihen roiskesuoja vähän niinkuin kulmamiehen pyhimyksessä.. 
Onkos tolla filtterin sijainnilla nyt suurensuurta merkitystä kun on välijäähdytin?
Tokihan se välijäähy joutuu tekemään enemmän töitä, mutta kuitenkin.
No ei munkaan mielestä, putsari on konehuoneen puolella niinku se suurimmassa osassa autoista on..

Onks tästä tulossa enemmän ajeluauto ku mitä race mallinen?. Jos ny 150hp tossa on ni mukava kait sillä on sitten vaan ajella menemään. Mä en tosin ymmärrä näitä diseli kamppeita mut sehä onki jokaisen oma asiansa.
Katotaan nyt mitä tästä tulee...

Sellainen auto jolla on oikeasti hyvä ajaa ja tehoakin löytyy sopivasti.
Myönnetään että pumppu on tarkoitus jossain vaiheessa päivittää 7mm tapeille, mutta siltikään tästä ei ns. "Superturboa" tule. Eli turbo pysyy pienenä ja ahtopaine maltillisena... Voi olla että laatikon joutuu myös päivittään vielä pykälää parempaan eli 722,3:seen joka ilmeisesti kestää vääntöä puolta enemmän mitä tuo nykyinen...