Eihän tuossa muuten mitään ihmeellistä taida olla, onhan vaihteistoon vaihdettu öljyjä ajallaan? 60tkm on suositeltu vaihtoväli, ei kuulu millään tapaa viralliseen huolto-ohjelmaan, koska volvon mukaan "ei tarvi koskaan vaihtaa", vaan kylläpä tarvii, jos väri on oikeen ruskeaa ja haisee palaneelta, jättäisin väliin. Automaattivaihteistoöljy kuuluu olla kirkkaan punaista. Tietty jos vaihtaa ihan moitteetta kaikissa tilanteissa, niin ei pitäisi olla mitään hätää. (Itse olen vaan liian varovainen näiden romujen kanssa, koska rahaa näihin saa palamaan)
Remminvaihtoväli on 160tkm/4 vuotta, mutta esim. ruotsissa vaihtoväli on 160tkm/8 vuotta, en tiedä kuinka paljon meidän ilmastot sitten eroaa.

Kokemuksesta voin tuosta ilmastoinnista sen verran kommentoida, että kesäkuumalla jos ilmastoinnin kompressorin ja magneettikytkimen väli on liian suuri, niin ilmastointi ei toimi. Ulkona kun oli +15 ja ylöspäin, niin ilmastointi ei toiminutkaan, en tosin tiedä, kuinka paljon tuo ongelma riivaa tätä P2-korimallia. (Itsellä oli -99 vuosimalli) Mutta tekniikkahan on suurinpiirtein sama.
Kyllähän tuo hinta on ihan kohdillaan, jos auto tuntuu hyvältä ja huoltokirja näyttää että kaikki on tehty ajallaan. Kun on jakohihnaa vaihdettu niin toivottavasti on myös vesipumppu vaihdettu samalla, ja mielellään volvon oma tai OEM-osan valmistaja, Aisin.