OK ja sikälikin hyvä että ostin nyt sit vm2007 S60:sen 2.4 bensan 170 hp versioina automaattina. 151t menty ja ensimäiseltä omistajalta täydellisellä huoltohistorialla ja mikä ehkä hiukan omituista niin huolloista on alkuperäiset kuititkin mukana. Wetterin kuitteja suurin osa

Pisin ö-vaihtoväli taisi olla 24t mutta loppupuolella sit alle 10t välein vaihdettu suotimen kans. Ja olihan siellä hihnoja sekä yksi alapallokin vaihdettu jne.
Oikein mallikkaasti menee tiellä.
Vikakoodihistoriaakin kattoin ja se nyt ei ole yllätys et ilmanlaatuanturista oli yksi. Sit oli pari muutakin mutta tulkitsin ne vähäpätöisiksi eikä yksikään ollu aktivinen joten siitä se sit pihaan läx. Täytyy nyt lukea uudelleen kun matkaa sillä päästelin. Maltillisessa ajossa yllättävän pienellä sit kuitenkin menee.
Käytönjälkiä toki maalipinnassa näkyy mutta luhmuja en ainakaan vielä bongannut enkä uusintamaalauksia mistään kohdin.
Pidän paljon parempana sitä että käytönjälkiä on sillä siitä voi päätellä paljonkin asioita ja sitä miten autoa on pidetty. Jos on myllytetty kuten monesti on niin sitpä sitä ei auton historiaa siltä osin voi päätellä ihan yhtään mitään. Mä ainakin alan epäillä ties mitä jos pinta on virheetön kun autolla on ikää ja metrejä yli 100 saati 200t km
No Nyt on tyttärillä kulkineet millä ajella ja ittellä toiveissa/odotettavissa että mä voin sit enempi keskittyä omiin touhuihin kun autojen alla tarvii aikaansa viettää

Ja täytyy nyt senverta peruutella kun muistanut enää et kävinhän mä tosiaan yhtä T5 V70 AWD:ta kattomassa millä taisi olla jotain 140t menty. Kerkesin jo unohtaakin tuon. Mutta olipa auto sit ollut todella huonolla pidolla. Koekilvetkin oli jo paikoillaan koeajoa varten mutta en sit kuitenkaan lähtenyt edes koeajolle sen jälkeen kun pohjaa kurkkasin