Tervehdys kansalaiset

Pitihän se tänne liittyä koska volvo on kiikarissa, Ja uskon myös, että sellanen tulee koristamaan pihanmaatani kunhan edellisestä autosta (vag) pääsee eroon.
Volvoon olen kiintynyt siksi koska varsikin v70 kontti on iso ja sellaisen juuri tarvitsen koiran vuoksi. ajettavuuskin on hyvä mitä olen nyt päässyt volvoilla yleensä ajelemaan
Volvoihin olen jo jonkun verran päässyt perehtymään porukoitten v70 d5 -05 kautta sekä pikkuveljen 2.4 v50 -04 kautta. (lähinnä v50 hifistys ja alustan vaihto sekä vanne ihmettelyä). Tuo v70 on vähän taas vieraampi käsite rakentelumielessä, mut kunhan nyt eka sellaisen hommaisi niin ihmetellään sitten enempi.
Foorumia selanneena, myös landian puolta olen jäänyt siihen käsitykseen, että 2.5 diesel koneet on volkkarin/audin tekosia ja ne on suhkot kestäviä isoillakin kilsoilla?
Nimittäin kiikarissa mulla on näitä ensimmäisiä läskiposki-homopulkkia eli 00 ->vm v70 diesel.
Tällä tosin on rullattu 320tkm, kuulostaa paljolle, mutta onko se loppupelissä paljon?
Mihin muuhun kannattaa kiinnittää huomiota tämmöstä autoa ostaessa? etupää taitaa olla heikkolenkki ainakin näissä ensimmäisissä malleissa? taitaa olla yhtäpaljon niveliä kun 3bg passatissa eli joka katsastukseen on joku tanko vaihettava?
Sana on vapaa, katsotaan tuleeko mitään vai eikö tule
-sampu