puhutaan siitä millasia ne on alkuperäsenä niin ei tuu vääriä mielikuvia. Tylsä, melkee bensakonemainen(ääneltää) tinakone vai auton moottorilta kuulostava patarautakattila
kummallaki on oma kannattajakuntansa. Tdillä todistettavasti pääsee yli miljoonan mutta pitää sitä huoltaa rahalla ihan kunnolla että kestää sinne asti. D5 voi olla taloudellisempi huoltaa mutta tdi on vähän pienempiruokanen. Hyviä puolia on kummassaki, huonoja puolia en keksi kummastakaa. Käytettäväks ne on tarkotettu.
Nyt kalahti korvaan ja lujaa. Kyllä se on likempänä työkonetta ku autoa, kotona oleva ford county kuulostaa melkeen samalta kuin TDI ja minun D5:nen on ihan eri planeetalta

TDI on hieman pienempi ruokasempi joo, ainakin ykköskoppasessa. Mutta siehän voit kertoa paljon sulla menee. Ja varmaan samoissa teholuokissa ollaan??

TDI:ssä pumpunremmi taitaa olla se suurin tekijä?
Jakoremmeissä on 120tkm tdi ja 160tkm D5, jos en oikeen väärin muista..
Auto tykkää kun sillä ajetaan
