Hoi ! Olis nyt tarjolla tohon 940 Classiciin (rahallinen arvo n. 3200e) tuommonen V70 D5. Vuosmalli 02. Tuotu 05 Belgiasta. Vaalee nahkasisusta, cruise, manuaali jne. Aut. Ilmastointi ym ym. Perus herkkuja siis. Kuvasta poiketen projektoriumpiot ja tuo S60 etupuskuricombo vaihtuu orkkiksiin.. Orkkispuskuri oli ihan hyvässä hapessa poislukien apparin puolen sumari uupu.
Autossa edessä just huolletut säädettävät Konin tolpat. Takana ei säädettävät bilsteinit. Hmm.. Huoltokirjassa merkintä mittarinvaihdosta. Korilla ajettu vähän reilu 500tkm, mittarissa +600tkm. Kone myös vaihdettu apulaitehihnan rikkouduttua (se poikkas jakohihnan). Eli noiden speksien mukaan koneella on se 360tkm rullattu ja sekin merkattu h-kirjaan. Kaksoismassa vauhtis ja kytkin vaihdettu jokunen tovi sitten. Merkintöjä huoltokirjassa siitäkin.
Continentalin hihnalla ajettu 80tkm ja kuulemma noilla hihnoilla 180tkm pääsee..? Pitääkö paikkansa vai tuon legendan takiako niitä remmejä poikkee :'D
Auto oli tosi hyvä ajaa ja silleesti. Pakoputki vuoti jostain etupenkin seuduilta, mutta se on helposti korjattavissa.
Tosiaan huoltokirjassa oli ihan hyvin merkintöjä jne.. Sitten vikaa sen verran että kuskin oven paneelista mikään ei reagoi (lasit, lapsilukko jne), eikä keskuslukon kaukosäädöstä mene kuskin ovi lukkoon. Tää omistaja sano, että ne voi Volvolla ohjelmoida kaikki toimimaan. Samalla siellä Volvolla voi ohjelmoida mittaristoon oikeat kilsat..?
Auttakaa tyhmää. Yks 2 koppanen TDI koneella ollut aikasemmin. Toi oli kyl oikeesti hieno ja siisti jne. Voihan sinne huoltokirjaan kaikkea kirjotella jne. Renkaina orkkis alut talvikumeille ja kesäks 16" peltivanteet nypityillä nastoilla.
Lähinnä, jos kauppoihin asti pääsen, niin tarvitsen jonkun kivan kaverin leikkimään tuon ohjelmointilaitteen kanssa jne. Halvalla jonkunmoinen lastukin ois kiva saada.. Käyttöautoa tartteis päivittää, kun 940:nen kiskoo sitä +10l/100km ja sitä ajoa tulee se reilu 100km/pvä..
