Muistaakseni liotinpesuaineella pesin sen suurinpiirtein silloin, kun se otettiin irti. Sen jälkeen toi on pyörinyt koneistamolla pesukoneessa ja enen maalausta vielä brake cleaneria taisin siihen suihkia. Maalattu ihan Hammeritella, olisi voinut jotain parempaakin maalia ehkä käyttää, mutta voi olla että toikin jonkun aikaa pysyy.
Moottori on nyt kasassa alakerran puolesta. Jakopään ja kannen laitan vasta, kun se on autossa paikallaan.

Seuraavaksi piti vaihdelaatikkoon tehdä muutoksia. Keppitelineen kiinnityspaikan toinen korva oli murtunut irti ja uus keppiteline piti tehdä jokatapauksessa, koska keppi tulee eri paikkaan 200-sarjan korissa. Aika viritys siitä tuli, mutta on se ainakin tukeva. Jos se vielä sopisi koriin kaiken lisäksi.. Kuvassa näkyy myös vaihdettu takastefa, joka oli toki sen verran erikoista kokoa, että piti ostaa Volvolta

Kardaanin laipan mutterin kiristys on kuulemma aika tarkkaa, ettei mene ainakaan liian kireälle.

Vaijerikytkintä varten rakentelin kuulan tuonne, kuten Jussi.L joskus toissa kesänä tänne neuvoikin. Toivottavasti tuli kerralla oikein teollisuusvakoiltuani M47:aa. Haarukka ja painelaakeri on myös kyseisestä laatikosta peräisin. Kytkinasetelmaksi tulee sama SRE -763, joka oli mulla ennenkin käytössä sintterilevyllä. Nyt ostin 940 TDIC+M90 normaalin orgaanisen levyn, mutta toivottavasti se nyt pitää kuitenkin. Asetelmallakin alkaa olla jo ikää, kun on 2004 vuoden leimat siinä..


