Itseasiassa Xc60 on takana paremmat tilat, kuin 7 kymppisessä. Tuskin Xc60:ssä nyt hirveästi enemmän rengasmelua on, kuin 7 kymppisessä. Miksi muuten olisi 
Unohdin tarkentaa. Tarkoitin tiloilla kaikkien autojen osalta tavaratilaa. Koiraharrastuksissa sen koolla ja muodolla on suurin merkitys.
Itsekin ajattelin että miksi se xc60 meluisampi muka olisi mutta muistikuvien mukaan ex-V70 -08 oli hiljaisempi. Voihan tosin olla että aika on kullannut muistot. En oikein osaa sanoa mitä melutaso tuohon nykyiseen Focus-15 verrattuna on. Ainakin se oli xc60:ssä häiritsevämpää, mutta mahdollisesti siksi että ennakko-odotuksissa oli xc90 kaltainen hiljaisuus...
Tuo linkkaamasi XC60:nen on varusteisiin ja kilometreihin nähden edullinen! Varsinkin merkkiliikkeestä.
Pikkaisen vähemmillä kilometreillä esim. 30-40tkm, niin jakopään remontti on edessä hetken päästä 
On kilpailukykyisen hintainen kyllä, mutta välirahahan se näissä ratkaisee. Hyvitys ei ollut paras mahdollinen mutta ei huonoinkaan. Jokatapauksessa häviö on suuri, koska vaihtoon menossa siis tuo Focus Wagon -15. Siitä saisi joku nyt edullisesti uutta vastaavan kulkineen

Miksi muuten xc60 on ko. hintaluokassa selvästi kalliimpi kuin v70? V70 saa vähemmän ajettua ja uudempaa samalla rahalla. Uutena hintaero ei kuitenkaan ole niin suuri ollut. V70 ylitarjontaa?
Muoks: Ko. XC60 on vm. 2010. Onko tässä jo takapitkittäistukivarsien etupuslat sillä paremmalla korjatulla rakenteella? Jos ei, niin lienevät vaihtokunnossa?
Lisävarustelustassa ei näy nivomatia. Eihän sitä näissä ole vakiona? Vai onko ollut saatavilla edes?