Paremmilla popeilla, automaatilla, varusteilla 
https://www.nettiauto.com/volvo/s60/9332964
Myykö täällä joku minun autoa.

Jep, hienompi on. Pl. väristä en ole varma pidänkö tuota oranssia hyvänä vai huonona. Musta on tylsä, mutta aina toimiva. Varsinkin harmaiden helmamuovien kanssa ihan jees.
Pelkästään nettiautoa fiilistelemällä todellisuus jotenkin katoaa sillä noilla ehdotetuilla autoilla on kuitenkin 5000€ hintaeroa. Se on järkyttävän paljon koska sillä rahalla tekee täydellisen alusta-/jarrurempan ja jää vielä tuhansia euroja muuhunkin rahaa.
Itse aikoinaan tuota väriä kans pohdin tosi kauan aikaa. Pimeässä ja puhtaana tuo on hieno väri ja vielä ku tosiaan kiiltävänä on ja pitää. Likaisena on sitten tunkkainen. Kuvissa mitä tuota näkee, niin aika monesti ei vastaa todellisuutta se väri, toki eihän se monesti muullakaan värillä, kun kuvat otetaan sillä puhelimella tai muuten vaan automaatti asetuksilla, mikä monesti vääristää kuvaa paljon. Toisaalta taas jos valita sais, niin punaisena (Passion Red) itse ottaisin tuon vain siksi, että takavalot sulautuu sillon tuohon autoon.
Ja etuihinhan kuuluu, että ei kovin monesti saman väristä kyllä vastaan tule. Joiltakin nousee myös kättä.

Mitä poppeiihn tulee, niin itsellä tuo Premium Audio ja onhan se hyvä ja riittävä. Toki ainahan sitä bassoa voisi enemmän olla, löytyyhän kotiteatteristakin aktiivibasso vaikkei sitäkään aina tule kytkettyä, mutta sittenkun sitä enemmän tahtoo niiin...

Puhelin on itsellä tuossa kytkettynä Bluetoothilla ja Spotifyä enimmäkseen tulee kuunneltua. Näytössä näkyy kappaleet ja ratin tai keskikonsolin napeista onnistuu käyttö, eli puhelin voi olla vaikka taskussa, jatkaa aina automaattisesti kun tulee uudestaan autolle, ettei tarvitse puhelinta joka kerta kytkeä kun tulee autolle.
AWD puolesta itse liputan, ehdottomasti. Itsellä oli aluksi tuo S60 2.0T Summum ja siihen varusteita mukavasti ruksittu päälle. Nyt sitten tosiaan S60 T6 AWD Summum ja vielä enemmän varusteita ruksittu.
Talvikeleissähän ero on selvä, ei tarvitse valoissa miettiä ja se ajo on mukavampaa mutkissa liukkaalla. Kesällä ei sitten niin paljoa eroa ole, eniten täys kiihdytyksessä tietenkin huomaa, ettei AWD:lla se teho niin tunnu ja kulkee tasaisemmin ilman vetelyitä. 2.0T oli tehoa itsellä 240hp/370nm penkkissä mitattua. Tässä T6 355hp/530nm penkissä mitattua.
2.0T ja T6 on ainakin ketjulla, ettei jakohihnan huoltoihin mene kustannuksia.