Ihan vähän offtopickkia vielä. Jokos tuohon on vaihdettu jakoketju? Kannattaa olla tarkkana ja jos yhtään ääntää, niin kannattaa hoitaa vaihto myyjäliikkeen piikkiin 
Ei ole vaihdettu. Koneen ääni on minusta ihan kohtuullisen siisti, mutta totta puhuakseni ei ole kokemusta näistä eli riski riskiä. Myyjäliikkeen vastuu tuli mieleen tueksi nopealle ostolle, mutta toisaalta voi se aika taistelu olla mitä kukin maksaa jos vain äänen perusteella pitäisi ketju vaihtaa.
Monesta keskustelusta ymmärsin, että ketjuviat olisi eniten N47:n ekojen mallien ongelma ja nimenomaan taksikäytössä jossa liikaa tyhjäkäyntiä jolloin öljynpaine ei ole riittävä.
Varmaan pitää viedä jossain välissä kone kuuntelutettavaksi kunhan keksisi BMW-gurun jolla ei ole oma lehmä (eli vaihtotyö) ojassa.
LL-öljynvaihtelupelleily saa tietenkin jäädä nyt heti, laitan öljyä vaihtumaan ~10tkm välein ainakin alkuun kun mittarissa nyt 200 ja tosiaan 30tkm vaihtovälillä paineltu menemään.