0
0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
Olen toista volvoa katsomassa itselleni kiinostaisi s80 tätä viimeisintä versiota oleva. Te keillä on niin onko joku asia mitä pitäsi tarkistaakyseisetä autosta? Ajatuksissa on noin max 80tkm ajettu bensa versio.Meillä s80 2.5 t automaatti volvo summum ollut uudesta ajettu nyt 190tkm pikku vikoja(lue halpoja) ilmastoinnin haistin keskikonsolissa puhdistus auttoi,etu umpiot vaihdoin kun halkeamia umpion lasiin (muoviin) otin lampun pesimemien sulakkeen pois ei kuumille muoveille kylmä vettä..yhtäkään niveltä tarvinnut vaihtaa..huollossa 15 tkm välein vaihteiston öljyt 100 tkm kohdalla..aivan upeasti toiminut..näin bmw meiehestä tuli vannoutunut volvomies..ja meidän toinen volvo xc60 d4 awd -16 ajettu 90 tkm toiminut loistavasti mitä nyt pikku öljyvuoto jouduttiin korjaamaan kulmavaihteesta..mut ei muuta
Kiitos vastauksista. Eli D5 on 6 portaisella manuaalilla ja DRIVE nappi tarkoittaa start stoppia, jos nyt ymmärsin oikein.Kestääkö volvon 6- manuaali tuon D5 koneen tehot ja väännön. Kaksoismassavauhtipyörä on varmaankin heikko lenkki kuten VAGeissa, mutta tätäkin voi minimoida kun ei jyrryytä isolla vaihteella matalilla kierroksilla.Mites 215hv D5 manuaalin optimointi minkälaisia tehoja uskaltaa odottaa?
Täällä oli jollain alkanut vakiokytkin luistamaan hieman yli 600nm jälkeen. Jos DPF jätetään niin käytännössä tehot stumppaa siihen 260hv/550nm paikkeille. DPF tyhjäksi niin päästään n. 280/600 arvoihin, tämä kuultu Lisäätehoa.fi kaverilta.
Autokuume taas polttaa...Ja sitten toinen kysymys että onko niitä avain ongelmia vain xc60 vai onko niitä muissakin?
Jos tarkoitat avainongelmilla kaukosäätimen kantamaa niin sitä kai ollut yhteen aikaan liki kaikissa malleissa. Usein korjaantuu ohjausyksikön vaihdolla joka kustantaa viitisen sataa.Moottoreista löytyy runsaasti juttua täältä palstalta. Tuon vuosimallin D4 awd on 5sylinterinen ja etuvetoinen D4 on nelisylinterinen. Aivan eri moottoreista kyse. Jos öljy alkaa liiaksi maistumaan niin yleensä vaihtavat moottorin.
Olisi kiikarissa yksi 2015 V60 D4 180hv etuveto, mittarissa 145tkm. Onko tuo nelisylinterinen kone uhka vai mahdollisuus?
Tässä autossa on kyseinen moottori. Päättele itsehttps://www.nettiauto.com/volvo/xc60/10942558
Mitä tuosta voi päätellä?Nettiautosta löytyy 101 muuta vastaavaa ilmoitusta, jossa ei ole mainintaa vaihtokoneesta.