Näin ei mitenkään mihinkään liittyen kerrottakoon, että purin tuon Mikanin vanhan öljypumpun eilen. Imusihdissä oli aivan järkyttävä määrä paskaa ja pumpun sisällä olleet naarmut viittaisivat sen kulkeutuneen myös pumpun läpi suhteellisen mallikkaasti.
Millaista Scheiße sieltä pumpun sisältä löytyi? Eli mitä materiaalia se imusiivilän sonta oli?
Kuvia?

Tuli tuossa muutama sivu taaksepäin kehuttua omaa vinokonetta että ei ole mitään vikaa.
Nyt on,savuttaa lämpimänä tyhjäkäynnillä niin perkeleesti,öljy palaa selvästi.vedet ja öljyt ok eivät ole sekoittuneet.kylmänä ei savuta yhtään ja kun antaa kierroksia savutus häviää/vähenee.turbossa ei ylimääräisiä välyksiä ollu.
Voikohan venttiilin varret vuotaa noin paljon ? vai onkohan öljyrenkaat menny.
Kaveri ei löytäny puristusmittaria niin ei päästy mittaamaan.
Venttilin varret kuumana vuotaisivat? Epätodennäköistä lopultakin, tietysti mahdollista jos alkuperäiset.
Veikkaisin villisti samaa juttua kuin minulla, eli lopussa olevat öljyrenkaat.

Puristusmittari ei kerro finaalissa olevista ölppä-renkaista yhtikäs mitään, valitettavasti.
Taitaa 451tkm olla vinokoneelle kohtalokasta.

Pienen säätölenkin (150km) ja 150km kaupunki-ajon keskikulutus 15,7L/100km, joten viimeistä hieromista enää niiden muutamien satunnaisesti nyppäisevien kohdien osalta polttoaineen puolelta, eli kevyt kiihdytys missä sopat ovat alle 0,9 lambdan metsästys meneillään.
Kaipa se TPS-potikkakin pitäisi hakea, jotta voisi säätä "hitusen" lisää.

Katselin tuossa "sillä" silmällä ruottin puolelta uutta ahdistinta, joka on 100% bolt-on.

Sillä muut wiinamäen miehet menevät jo niin kovaa karkuun vartilla, että minä en kerkeä edes viivalle, kun he ovat jo jarruttaneet!

Joten tähän voisi todeta Koiviston Manun äänellä, "Maar, tarttis tehrä jottain".
