Jos miä vielä pikkusen saan nipottaa niin eihän sulla tekniikassa ole eroa kuin ennakossa + seossuhteessa 
Ja jos molemmat (bensa ja viina) on kokeiltu säätää mahdollisimman taloudelliseksi niin syy siihen ettei autotehtaat pysty samaan on kai sit päästöt ?
Kai se flexifuel-inssikin osaa muuttaa ennakoita ja seoksia siellä tehtaan dynossa?
Tässä tulee se, ett
ei laiha-seosta saa käyttää nykyisten euro-päästönormiston vuoksi.

Meitähän se ei koske! Koska autot ovat vanhoja ja sen aikaiset päästönormit täyttyvät "laiha"-seoksella.
Viimeisin kulutuslukema
avosandaalillatm on tasan 14L/100km on pääsääntönä 80% kaupunkiajoa ja loput 100km rajoituksella. Bensalla samoilla keskinopeuksilla ainetta olisi kulunut sen +15L/100km lukemilla.

Tänään sattui taas laskettu aika ja iloinen perhetapahtuma tapahtui allekirjoittaneelle!
Sain taas uuden pikku-veljen ( nro: 4) ilman ongelmia.
Tämän kertaisen pikkuveljen strategiset mitat olivat
- 945 vm. 97
- B230FT (+0,8 bar)
- Flexitune AutoX1
Allekirjoittanut oli tälläkin kertaa valvova yli-lääkäri. Kätilö suoriutui tällä kertaa synnytyksestä ilman ongelmia.
Hienoa nähdä perheen kasvavan, allekirjoittaneen toimiessa yli-lääkärinä!

"Perheessä" meni tänään myös 280tkm merikontilla
ajetun kilometrin raja rikki!

Joista yli-lääkärinä toiminut on suorittanut yli puolet omalla kulkineellaan.
"Perheessä" kilsoja on taitettu yhteensä jo 3 000 000km.

kun lasketaan pelkillä takaveto-volvoilla ajetut kilometrit lasketaan, niin päästään vasta vaivaiseen "suvun" sisällä takaveto-volvot ovat taittaneet matkaa sen 1,3 miljuunaa kilometriä kaikkien kuskien käsissä!
Ps. toinen pikku-veli ilmoitti tänään, ettei palaa bensalle vakio-lastulla, koska vetoja on pulleammin wiinalla kuin bensalla!