LH/EZK asioihin en puutu sillä olen koittanut tuon possun järjestelmän kiertää kaukaa
Anygay; vaikka pellin alla olisi Nasan sputnic-moottorin ohjaus niin ei se poista tiettyjä mekaanisesti rajoittavia tekijöitä
Miksi kiertää kaukaa oman aikakautensa huippu moottorinohjaus systeemi, joka hoitaa monia asioita harraste käyttiksessä esim. megaa paremmin! Ja kuuluu vieläpä kulkineen vakiovarusteisiin.

Myös vakiokokoonpanon kartoissa on omat rajoituksensa, kuten on myös bulkki-lastuissa.
Ahdin on oma rajansa ja sen rajoja tässä haeskelenkin, enkä kylän suurinta kypärää!
Minua kiinnostaa mm. se, pystyykö vakio kombosta puristamaan enemmän kuin tähän astiset enkat penkkilappujen mukaan ovat (230hv) ja mitä se vaatii kaikkiaan.
Nokkakaan ei vaihdu mihinkään, ennenkuin löydän sellaisen, missä vääntöalue on laajempi kuin T:ssä.
En vain ymmärrä, mikä tässä on vaikeata tajuta?

Katalysaattori vaihtuu kyllä paremmin hengittäväksi, kunhan hovi-hitsaajani löytää kalenteristaan tilaa hommalle.
On kyllä hieman hankala ymmärtää tuota itkuvinkua mikä syntyy metatekstin muodossa, ottaen huomioon aiheen käsittelevän LH/EZK säätöä. Ja kukaan ei uskalla kysyä tai kommentoida mitään, "tositietäjät" kaiken vähiten.
Itsekkin olen ihmetellyt tämän foorumin lukijoiden valtaisaa LH/EZK tietämystä, koska kukaan ei ole täällä julkisesti uskaltanut kysyä yhtikäs mitään LH:n säätämisestä.

Ja sitäkin olen ihmetellyt, ettei näiltä "tietäjiltä" löydy sitten neuvoja auttamaan säätämisessäni, jos tietoa olisikin?
Kartat ovat kyllä kelvanneen kopioitaviksi, vaikka olen nimenomaisesti varoittanut niiden olevan suuntaa antavia säätämisen alkutaipaleelle.
Viritysosio tarvitaan yhä erikseen, sitähän tämä topic ei isolti käsittele kun ahdin on päätetty pitää vakiona, vähäpäästöisyys on hassu asia
. Nytkin näkyisi projektitopikeissa olevan monta viritettyä laitetta, joissa lukee isolla punaisella säädä kartat edes sinnepäin. Ja näihin vermeisiin ei vahingossakaan tehdä asioiden korjaamista, vaan laitetaan bulkkilastulla immua viemäriputkeen ja pistetään ronskin kokosia sumuja. Tämä kaikki herättää yhden kysymyksen: onko LH-säätökeskustelu tarpeetonta, vai liian pelottavaa että wäärin wirittävältä etanolin väärinkäyttäjältä joutuis kysymään julkisesti jotain? Itse olen keksinyt mikan:in juttujen pohjalta muutamiakin ratkaisuja LH-related ongelmiin, ja väittäisin silti ns perusasiat kyseisestä järjestelmästä tietäväni.
Niin, vähäpäästöisen kulkineen omistajana minua ei kiinnosta tehdä "katsastus"-remppaa joka vuosi, jossa vaihdetaan kaikki mahdolliset romut, että leima-setä antaa leiman.

Noita IMMun viemäriputkeen rakentajia en kyllä ymmärrä lainkaan, sillä sen tekeminen bulkkilastun keralla on yhtä älykäs ja "oikein" toimiva ratkaisu kuin kertalaukeavalla pistoolilla venäläisen ruletin pelaaminen.

Tuollaisen viemäriputki-IMMun käyttäminen on kyllä perusteltua sitten, kun vakioista 016/012/004 loppuu reservi massavirtauksen osalta (yli 1200kg). Tosin silloin pannusta lähtee papua niin pirusti, että sitä on pitänyt rakentaa jo melkoisesti.
Sen linearisointikäppyrän (004) tekeminen onkin erittäin mielenkiintoinen projekti, koska sellaista en ole nähnyt (se ei tarkoita, etteikö sellaista olisi). Mutta mahdollista se on kuitenkin tehdä.
Ja siksimä olen havainnoistani kertonut, jotta
joku voisi saada jotain apua siitä vähäisestä tiedosta, jonka olen onnistunut keräämään!

Miksi porukka ei valita kun joku "optimoi autonsa"? Ihan sama asia, romut pysyy vakiona mutta softaa hipistellään.
No, mutta kun sen tekee joku muu ja siitä vielä maksetaan suolaisesti, niin eihän sellaista voi arvostella.

Mutta kun se on omin pikkuisen kätösin tehty, niin sitähän saa solvata aina!
Milloin mikan saadaan "jarrutettua dataa" (dyno) säätösi rikkauksista? Hommaatko ensin rempatun laatikon jne?
Kiinnostaa nimittäin vääntökäyrät "vakio" kokoonpanolla, jos kerran ei meinaa laatikkokaan enään sitä käsittelemään.
Laatikon vaihdon jälkeen aikaisintaan, sillä epäilen vahvasti, että nyt alkaa olla viimeiset säätövedot esissä nykyisellä AW:llä!