Motonet hyvitti viimein boschin pumpun tälläisen "pienen" odottelun jälkeen (7,5kk).

No, voisivat antaa vaikka hitusen palautetta sinne tammer-dieselille tuosta "nopeudesta".

Ainoastaan pirusti harmittaa se, etten saanut tietooni syytä miksi pumppu oli hajonnut?

Katiska on toiminut muutoin moitteettomasti, paitsi mitä nyt se jakajan kansi välillä kiukuttelee. Johtuu siitä, että se on varakansi takalattian alta (käytetty). Uusi kansi on tulossa jostain muualta kuin motonetistä ja sekin tilattiin tarvikeliikkeestä ihan erikseen, sillä en kelpuuttanut siellä ollutta intermotoria/Facettia (sama kansi) eri paketissa.
Jakajaton sytty modi kummittelee ajatuksissa, mutta paneudun siihen kunhan saan tehtyä EZK/LH emulaattorin valmiiksi.
Ja kun minun
tyylilleni uskollisesti kuljen omia polkujani, niin EZK:ta olen sen verran tutkiskellut, että sieltäpä saattaa löytyä oikeasti valmius hukkakipinälle itsessään.

Koska sieltä puuttuu tiettyjä komponentteja, joiden epäilen olevan erittäin vahvasti tekemisissä kaksipuolaisten syttyjärjestelmien kanssa.
Ja mainittakoon se, että vakio-mitsulla alkaa wiinan kanssa olemaan se tappi-raja siinä baarin ahdoissa, jonka jälkeen sen pakopuoli on tukossa. Bensalla moista ongelmaa ei ihan siinä vaiheessa vielä ole. Sen verran on tässä välissä tullut tutkiskeltua tuota ennakko-karttaa ahtojen suhteena.
Nimittäin 1,1 baarilla pingaavat ennakot minulla sietävät ihan hyvin 1,3 baarin ahtoja isommalla ahtimella identtisessä setissä. No, papuakin tulee siinä "pikkuisen" lisää.

Ja kohta tiedetään tarkasti, kuinka paljon lisää niitä tulee....