Mun käsityksen mukaan tässä PITI olla 7cm pesä turbopajan jäljiltä... Mutta kuten kävi... 
Kaikki wiinämäenmiehet jakavat käsityksesi, sillä näin oli annettu ymmärtää muttei näköjään oltu sitten ymmärretty antaa.

Tässä casessa on nyt sitten mikattua dataa
tm siitä, että pikkumitsun pakopesä menee todella iloisesti tukkeeseen wiinalla 0,8 baarin ahtojen jälkeen.
600km "säätölenkillä" testailin hitusen tuota vaihtelemalla ahtoja 0,6-1baarin välillä ja todellakin IMMun lukema ei käytännössä nouse kuin muutamia hassuja soluja enä 0,9-1 bar muutoksella. Eli ilmaa ei koneeseen mene enää tuon 0,1ahtojen noston jälkeen kuin prosentin osia lisää mutta pakopaineet nousevat kyllä uudelle tasolle.
0,6-0,8 ahtojen välillä muutos ilmamäärässä on melkoisen suuri, mutta sen jälkeen nousu pysähtyy kuin seinään.
Joten vakiomitsulla ei kannata edes yrittää ahtaa 0,8 baaria enempää wiinalla ajettaessa, vaan tuolloin voi keskittyä siihen pirskatin syttykartan hieromiseen, jolla ne viimeiset konit saadaan kutitettua pihalle pilttuusta.
Bensalla ilmiö on todennäköisesti siinä baarissa sama, eli ahdin menee tukkoon ja ahtojen nosto ei lisää tehoa, mutta lisää kyllä nakutusherkkyyttä.