Eli sulla on jarruavasten mitattu 40 astetta lämpöä eikä 110astetta niin kuin aikaisemmin sanoit. Taidat itse kirjoitella itseäsi pussiin ja olla sekaisin kuin seinäkello.
Huoh! Se luetun ymmärrys ja ymmärrys ylipäätään!

Jarrua vasten lämpötilaa en ole missään vaiheessa sanonut, vaan olen kertonut yleisesti mittattuja ääri-lämpötiloja erilaisissa olosuhteissa.
Nykyisellä coolerilla en ole milloinkaan mitannut yli +40C lämpötiloja
vedon aikana imusarjasta, vaikka turbolta tulee yli 100C lämpötilan ylittävää ilmaa.
Jarrua vasten en ole nykyisellä coolerilla lämpötiloja mitannut, mutta kiihdytyksessä ja lähdössä jarrua vasten on ollut nähtävissä mittauslogista kiihtyvyyden heikentymistä. Syy mitä ilmeisemmin coolerin lämpeneminen.
Olen koko ajan kyseenalaistanut 110asteen lämpöä jarrua vasten 15kg painavalla intercoolerilla.
Niin, kyseenalaistat oman väärin ymmärryksesi, joten tee niin ihan rauhassa.
Ja minä en ole missään niin väittänytkään imuilman osalta nykyisellä coolerilla. Turbolta tulee parhaimmillaan +130C lämpöistä ilmaa kylläkin.
Vakio coolerilla imusarjaan menevän ilman maksimilämpötilana on mitattu 110C lämpötila vedon aikana kesähelteellä.
Itselläni imuilman lämpö nousee +30 asteesta 1/4 milen aikana 87 asteeseen ja minkäänlaista imuilman lämmön tippumista ei tapahdu missään kohtaa, ellen nosta kaasua pois.
Olen jopa lähtenyt liikkeelle +10 asteen kelissä ja ilmiö toistaa itseään, missään tilanteessa kesällä ahtoilma ei ole ollut kylmempää kuin ulkoilma...
Taitaa coolerisi olla reilusti alimitoitettu jos noin korkealle nousevat lämpötilat imusarjaan menevässä ilmassa?

Niin, tässäkään kohden en ole väittänyt lämpötilan tippuvan ulkoilmaa kylmemmäksi vedon aikana, vaan olen yleisesti todennut mitanneeni vedon jälkeen tuollaisen ulkoilmaa reilusti kylmemmän lämpötilan. Ilmeisesti et ole lukenut mitä kirjoitin, vaan olet olettanut omiasi.
Se luetun ymmärrys!