200-sarjalaisessa on ollut samaa vikaa, jos en ihan väärin muista. Joskus on ollut ihan ohjeetkin tuon ehjäämiseen mutta se on voinut olla museon aikaan.
EDIT: Löytyi takavetoisten FAQ:ista. Jos tuosta nyt on mitään apua. 
On kyllä ihan erinäköinen tuo anturi, mutta todennäköisesti periaate ja vika sama. Pitää talvella purkaa moinen otus.
Niin sitä pitää.
Sitten samalla kun otat tukivarsia irti niin kaikkiin maali päälle että näyttää kunnolla tehdyltä.
Puhallus ja jauhemaalaus on mielessä. Ehkäpä talven aikana nekin.
Ei menny katsuuurimieheltä läpi, valot vääränlaiset.... Hain motonetistä umpiot jossa paikka parkille, kun ei parkki saa olla keltainen. Ja takasivuvaloissa on ruuvin kansa liian ulkona, voi repiä..... No nyt tulee plastidippiä punaisen pintaan ja polttimo jää pois. Myöskinyksi ilmausruuvi oli jäänyt hiukan löysälle ja kun oikein hulluna paineli, ruikkasi nestettä pihalle... Eli oma moka ja kiristystä. Pissapojan viritys ei toiminut, joten hain imevän pumpun motonetistä, sen kanssa pitäis toimia siihen asti kunnes hommaan orggiksen tilalle, kun vanhasta tosiaan se juoksupyörä pillunpäreinä.
Pissapumppua saa tarjota, samoin niitä muotoprikkoja imu/pakosarjan pultteihin. Myöskin jos jollain on kuleksimassa toimiva vilkun rele, töötin rele tai valorele niin saa tarjota. Ja jos uudehko pakoputkikin löytyy niin sellaisellekin voisi olla käyttöä, nykyisessä kun on vaan yksi pönttö, eikä siinäkään taida olla sisuksia

Ja tietysti jos löytyy ne oranssit etukylkivalojen linssit, niin nekin kelpaa.
edit: ja b18-20 laturin rauta, se jota pitkin kiristetään hihna.
Nämä, samoin kuin paljon muuta menee tilaukseen ja vaihtoon talven aikana, ellei näitä löydy.
Edit: öljynpainekin laski kun kone lämpeni, eli ei taida puol miltsiä ajettu puNppu jaksaa tuota semisyn litkua pumpata, menee vaihtoon ja 20w50 tilalle. Pitää joskus tulevaisuudessa siis vaihtaa sekin...