Puutalkoissa menikin hieman enemmän aikaa, ku aluksi oli suunniteltua. Sentään loppulomasta ehdin alotteleen pakosarjan väsäämistä.
Työ osoittautuikin huomattavasti hankalammaksi, kun 8V-kannen kanssa. Osasyy taitaa olla tuon H1C:n hukkaportillinen pakopesä, joka on julmetun iso ulkomitoiltaan. Sarjasta tulee pitkä ja massiivinen. Ihan tyytyväinen toistaiseksi oon, ku ottaa huomioon että on ensimmäinen 100% itse rakennettu sarja.

Sarja on edelleen hitsaamatta, mutta downpipe on jo täysin valmiina auton alle asti. Tai no, puuttuu siitä vielä lambdan paikka ja hukkaportin reikä.
Ilmansuodatin meinasi jo tuottaa hieman päänvaivaa. Aluksi olin kyllä mitoittanut siten että kaikki mahtuu hienosti. En tiedä oliko sarja hiukan vääntyillyt rakennusvaiheessa, vai mikä oli, mutta kun kaikki putket oli heppailtu, nii eihän se suodatin enää mahtunutkaan. Päätin tehdä radikaalin ratkaisun, ja tein reiän lokasuojaan, eli suodatin tulee lokasuojan sisälle etulipan taakse. En tiedä vielä kuinka toimiva ratkaisu on, mutta haukkaapahan ainakin kylmää ilmaa.
Taidan kääräistä tuon sarjan vielä eristenauhalla, kun siinä on osia jotka menee melko läheltä arkoja paikkoja. Vai mitä raati on mieltä? Eiköhän sillä aika kivasti saisi konehuoneesta hukkalämpöä pois muutenkin....