Kyllä nuo vikakoodit pysty lukemaan, oli vaan eka kerta kun sinne niitä tuli. Ja se ledi palaa aina himmeästi ku mittapiuha on reiässä ja toimii silti normaalisti 
Ja kyllä, tuo kantin hytti on ku sirkus sariola kun kaikki laatikkoon liittyvät valot palaa. 358tkm ajettu. Aina välillä toimii ok, nyt ei oo hetkeen. Voiko tuo PNP -kytkin tosiaan vittuilla ajonkin aikana tollai? No kaippa se nyt putsata silti pitää
Nii se taitaa himmeästi palaa, mutta kun tuo mainitsemani vika oli päällä paloi se muistaakseni hieman kirkkaammin, mutta ei mitään koodeja kyllä pystynyt lukemaan.
Siellä asentokytkimessä on semmoset liu'ut joita hankaa tuollaiset olemattomat lirpakkeet, jotka kuluu vanhemmiten, sitten alkaa pätkiminen ja toki ne sen voi tehdä ajaessa.
Lisäksi tuo on kasattu sellaisella vaseliinilla, joka vanhemmiten jäykistyy ja ainakin pakkasella se tekee sitten ongelmia, ettei nuo lirpakkeet enää kosketakaan kunnolla. Nuo kontaktipinnat myös tummuvat ja jopa vähän palavat, joten ne jotavat sähköä myös huonosti.

Ei muutakuin lihoiks ja poistaa rasvat ja kiillottaa kontaktipinnat, sitten vaan uutta vaikka HHS2000 vaseliinia sisälle ja kasaan.
Kandee toki tutkia nuo lirpakkeet ja tarvittaessa vaikka vaihtaa niiden paikkaa tai hieman hivaista, kun ne kuluu silleen toispuoleisiks.
Tai sit vaan uutta kytkintä tilalle.
Niitä saa netistä myös harakirinä suunnilleen puoleen hintaan alkuperäisestä, kestoiästä ei ole mitään tietoa.
Käytetyt kannattaa unohtaa, elli sitten sellaista ensin kunnosta.
Joudut irrottaan öljyputken lootan kyljestä, kun tuo on silleen hankalasti siellä putken ja lootan välissä.
Se on muistaakseni paluuputki, joten sieltä ei valu öljyä paljon mitään.
Se johdon onginta sieltä yläpuolelta on sit hauska nakki, suosittelen vetämään jonkun narun sinne perässä, kun poistat sen kaapelin, niin sillä narulla on sit mukava kiskoa se johtonippu takaisin.