mutta on sellainen pirun metallipiikki mitä käytetään nelosissa. Se etäisyyskin hammaskehään on tarkka, 1+/- 0.5mm ja anturin oltava suorassa. Voipi olla ettei toimi sillä väärällä anturilla, voi ohmitkin olla pielessä.
Itse asiassa on aika saman näköinen. Mulla se vaan tosin on musta.
Toisaalta jos anturi ei toimis (niinkö ei todennäköisesti toimi) nii se taas ei selitä sitä, että kun lavastin anturin toiminnan 1.5V paristolla syöttämällä virtaa siitä eteenpäin lyhyinä pätkinä, olisi sillon pitäny tulla kipinää, vaan ei. Eli tämä viittais siihen että sytkäkivi ois vikana.
Olen ottanut myös virran suoraa akulta mutta ei mitään tulosta.
Tuon postaamani kytkiksen mukaan pitäis tull avain virta asennoissa II ja III, ei siis ACC-asennossa, mutta tuo kytkis ei kyllä ole ko. autosta vaan vastaavamoottorisesta 760:stä.
Kyllä startatessa pitäisi virta tulla puolalle. Mittaas nyt vielä sieltä jostain virtalukon läheltä navasta 15 tuleva kaapeli (väri on sininen/punainen), tee vaikka viilto kaapeliin.
Itseasiassa nyt saatto löytyä ongelman syy. Sin/pun johto ei edes mene navalle 15. Ja niitä johtoja on 2. Joista toiseen on liitetty punainen virtajohto. Ilmeisesti on joku koittanut aikaisemmin vaihtaa lukonpohjaa ja mennyt järjestys väärin.
Kokeilin laittaa sin/pun johdon napaan 15 ilman tulosta, mutta ilmeisesti tässä vaiheessa koko järjesty on jo päin persettä.