Eli kysytäänpä täältä osaavilta apua.Mulla on tosiaan 01 vuoden v70 tolla 2.4t koneella.Etuveto ja automaatti.Ajettu noin 210tkm
Tänään lähdin tosta parkkikselta ja huomasin maassa pari pientä läikkää jotka musta oli öljyä.
Kattelin sitten auton alle ja huomasin että edestä vasemman pyörän takaa semmosen metalli "levyn" kulmasta oli pohjassa tummaa.Siitä kädellä kokeilin ja tuli sormenpäät kosteaksi.Ja musta tuo oli öljyä.Nestettä oli aika laajalti,mutta todella vähän.Eli kun siinä kättä vähän siirteli sormet tuli kosteaksi ja kämmenet lähinnä muuten vaan likaseks.Ja aikasemmin en oo huomannu mitään tällästä missään missä mun auto on seissyt.
Auto on ollut käyttämättömänä toissaviikon,muuten ajettu kokoajan.Öljyt vaihdettu noin 3 tonnia sitten ja kun katoin ne äsken,mittari näytti täyttä.Muutkin nesteet olivat ok.Ei mitään outoja ääniä ja auto käy ja kulkee niinkuin pitääkin.Naapuri joka näistä tietää mua enemmän oli sitä mieltä että ei oo mitään huolta kun ei maassa oo sen enempää nesteitä ja kun nesteet on ok.
Itellä ei mitään kummempaa osaamista näistä ole niin ajattelin kysyä täältä apua.Toivon ettei tästä tuu sen enempiä murheita,kun alkaa palamaan hermot ton auton kanssa,kun tuntuu että vaikka huoltaa ja pitää huolta niin aina tulee jotain ylimääräistä.
Kiitos jo nyt!