Biltemaan asti ei viitsi puskurimaalia varten lähteä, mutta katselin sitäkin kun vaihtoehtoja mietin. Arvelin liian mustaksi joten päädyin nykyiseen. Varmaankin joutuu vielä maalaamaan uudestaan jollain toisella silti.
Tinnerillä käsittelyn ajatuksena taitaa olla se, että pinta sulaa ja muuttuu sen myötä? Nuo listat ei vain ole uutenakaan aivan sileät/sileän näköiset saati kiiltävät ja saisivat pysyäkin sellaisina. Vuosi sittenhän laitoin uudet kuraläpät ja takakaarien listat, mutta nyt nekin on värjätty muiden listojen mukaisesti. Takahelmaa varten joutuu ostamaan uuden purkin.
Vaihdoin etupuskurinkuoren ja muokkasin rungon kiinnitystä. Kuori oli aivan vaaleanharmaa ja sai kuumailmapuhallin- sekä kuminhoitoainekäsittelyn. Eipä paljoa näy missään noin 13mm siirto taaksepäin, muttei sitä tarvitse kyllä huomatakaan. Enempää ei vakioissa kiinnikkeissä ole varaa ennen kuin joutuu muuttamaan koko kiinnikettä. Etuspoileria ei kovin pienellä työllä pystykään siirtämään eteenpäin ja se jaa jäädä. Joutuisi muokkaamaan puskurinrungon koko alareunan uusiksi, koska sehän kääntyy viistosti ylös heti spoilerin kiinnityskohtien vierestä. Jos muutenkin haluaisi oikeasti muutosta, niin spoilerihan pitäisi tuoda puskurin etureunan tasalle. Muutakin aikaavievää tuli puuhailtua.
Ja nyt kun muistaa. Tuli huomattua jarrupääsylinteriä vaihtaessa, että vasemman etuyläpään uniballin pesä repesi irti kun auto käännettiin pyörilleen. Joutuu senkin korjaamaan. Uniballiin tuli pieni välys jo melkein heti uutena niin ei mene senkään vaihto ihan hukkaan.