Eikös siellä ole alapallo joka keskittää tolppaan, tuollahan vain vaikutetaan raidetangon kiinnityspisteeseen.
Jos sitä alapalloakin pitää saada alemmas, niin sekin onnistuu varmaan tuolla samalla tyylillä, yhdellä tai useammalla keskittävällä "laipalla"(1x60/2x30/3x20)koneistaja nuo osaa arvioida, mikä on taloudellisin tapa
Tuo jenkkiversio on 2" madallukselle(51mm), tosin saahan siihen noita korjaavia liuskoja lisättyä
Tuo, miksi tuohon on hitsattu tuo holkki, en tiedä? Liekö kompensoitu materiaalin paksuutta tjs?
Tuonkin varmasti voi toteuttaa ilman hitsausta, helposti.
Mutta tuolla sanotaan, että navasta pitää se alkuperäinen kiinnityspiste poistaa? Eli se pitäisi loppupelissä olla kuitenkin tuon kalphengen geometrian mukainen. Ja tosiaan, tuo viritelmä olisi pulttien keston varassa ja pituuttakin niille tulisi melko hurjasti. Tosin jos sen tekee vaikka kahdesta palasta, niin saahan ne kiinnitettyä lyhkäisemmilläkin(vrt pultattavat spacerit)
Tästä

Tähän

Kuvat ja jutut
http://people.physics.anu.edu.au/~amh110/Handling/volvo_sports_handling_V2.htm