Ei deekun alakertaa ole tainnut vielä kukaan saada hajalle liian tehon vuoksi? 
hep. 5 mäntää kuudesta suli. kaikesta paikallaa olleista osista moottoria säälimättä säädin ennakot ja syötöt sillan että voimaa oli maksimi ja sulaminen oli tosi, siitä tuli 6 reikänen tuhkakuppi.
ja se ajo oli aikalain jäärata tyyppistä ajoa missä se vaan suli.
Sitä tässä vähän ajattelinkin että kytkin ei varmasti kestä, joten hankintaan sintteri, jollain oli vissiin myynnissä tuola myyntipuolella kytkin? Ja jäällä ei oikeastaan tee mitään ilman piikkipyöri jos haluaa edes päästä vähän kovempaa. 
laita sintteri jos haluat nuita vakio laatikoita särkiä kerran päivässä.
pikkusen luistavalla kytkimellä saa kovemman kiihtyvyyden kun ei mee laatikko heti paskaksi. kaverille vaihettii kolme laatikkoa peräjälkeen 940tic ja sitte otettii sintteri pois nii kesti murjoa ihan erillain erikä enää hajonnut.
tämä siis jos on budjetti auto kyseessä. tietenki vahvemmat laatikot sietää sintteriä paremmin.'
Rahaa palaa taas enemmän kun laki sallii, menee loputkin tupakki rahat
No harrastus on harrastus parempi se on kun vetää puskan takana kokkelia nassuun.
ja tästä kommentista tykkää paljon
