Ok. Laitoin eilen meiliä sinne englannin kielellä,kun aattelin ettei ole asiakaspalvelua suomeksi. Noh,eivät sitten englanniksi kirjottaneet takasin vaan todennäköisesti google translatea avuksi käyttäen suomeksi tooodella epäselvällä tekstillä. Ihmettelin kyllä.. pistää miettimään,että mitenhän ongelmatapauksissa tuo asiointi,jos siellä sitten vastausta ei voi laittaa englannin kielellä,vaan pitää yrittää tökerösti jotain suomea vääntää,mistä saa mitään tolkkua. Mutta kuuleman seurantakoodin saa,jos erikseen pyytää... sen verran ymmärsin 
ak24.fi tilattu Gatesin jakohihnasarja, osanumeroilla.
Saapui sarja, paketissa oikeat osanumerot, mutta kiristäjä ja ohjuri erilaisia kuin mitä oli myyntikuvassa tai Gatesin sivuilla.
Kiristäjä oli ylimittainen eikä sitä voinut asentaa vaikka piti olla moottoriin sopiva. Ohjuri oli sopiva, mutta ei vastannut myyntikuvaa (eri valmistajan rulla).
Eli sarjasta puolet osista oli vääriä/"erilaisia".
Aspa tuolla ei toimi, ei vastata puhelimeen ja sähköposteihin monen päivän viiveillä. Eivät aio hyvittää mitään tuosta, pitäisi koko sarja lähettää takaisin ja selventävät varmistaneen korjaamolta, että osien pitäisi toimia vaikka lähetin kuvat ettei nämä osat vastaa myyntikuvaa ja kiristäjä ei edes sopinut paikalleen.
Ehdotin, että maksan 2000€ jos joku tulee ja onnistuneesti asentaa kyseisen jakohihnasarjan autoon, mutta jos asentaja epäonnistuu niin maksaa minulle 500€.
Eivät kommentoineet tuohon tarjoukseen mitenkään muuten kuin, että lähettää osat takaisin vaikka kerroin että ei enää aleta ruuvaan vesipumppuja ja että tulisi kalliimmaksi operaatioksi kuin hakea paikallisesta kaupasta oikeanlainen kiristäjä.
Vähän ihmetyttää kun kyseessä kuitenkin "Gates" osat. Kiristäjään oli painatettu Gatesin logo, alkoi mietityttään onko koko sarja edes Gatesin pakkaama vaan väärennös..
Eipä tuolta enää viitsi mitään tilata kun ei voi luottaa, että osat vastaa myyntikuvia..
Kuulemma menisi 1-2kk että saa takuuseen tuon kiristäjän
