Jaa tuossa kun taas pariin kertaan lueskellu viestejäin lävitte, niin on sitä unohtunu mainita jtn.
Unohtuu varmasti vieläkin

Sivupeilit oon jossain välissä uusinu, sen verra olivat raapattu pilalle.
Kulahtaneet kilvet vaihtu tommosii siistimpiin.
Oven kahvoissa ja niinsanotuissa valoluomissa hiilikuituteippiä.
Sisällä mittaristossa kirkas/sinertävä ledinauha toteuttamassa mittarien valaistusta,
kojelautaa punainen nauha, paksin keskiluukun alla olevia vahvistimia yksi ledinauha myös.
Etujalkotilan siniset spotledit ja takajalkatilaa valasevat vihreät ledit ovat kytkimen takana.
Ei ihan kaikkia viiti silleen kytkeä että palavat kaikki kun virrat ovat päällä, ois liian amislook silloin.
Kilpi on talvisin puskurissa noiden reikien edessä,
vähän mustaa jesaria eteen, sitten musta ritilä ja sitten kilpi.
Akkuun laitettu miinusnapaan pääkytkin vi*tuilevan bilteman 100A laturin johdosta,
ja oha se muutenkin hyvä olla

2kg sammutin tuli paksiin laturiongelmien yhteydessä,
ei tää palamaan oo syttyny, mutta varmuuden vuoksi hommasin.
Keulavalopeltikin on vaihdettu punasesta 240:sta ja maalattu koko osa met.hohto mustalla.
Ruutumaskin cromireunat sai mattamustaa maalia.
Ko keulapeltiä ei ois ilman yhtä kouvolan cruisingeissa (toissa tai viime vuonna)
eteen jarrutellutta vectraa, niin vaihettu.
Siinähä se liikennevaloista aika aggressiivisesti kiihytti, noh ite tietyst hyvällä syötöllä
perään jotta ei letka karkaa silmistä ja oho mitäs hel*ettiä opelixi vetää salamana liinat kii
ja en ollu sen edessä näkevinäni mitään syytä jarrutteluun, ainakaan vielä siinä kohtaa
niin ennakoi siinä nyt sitten mitään

Olikoha samassa kasassa 6 vai 7 autoa

Kyllä tuli pettymys volvon pysähtymiskykyihin
Jostain 50-60km/h:sta alko jarrutus ja hölkkävauhdilla päin.
Konepellin etureunassa on tämän takia nykyään pientä lommoa.
Tiedä sitten hommaisko aikanaan lättäpellin(peltisen),
lasikuitusen/hiilikuitusen lättänä tai samanmallisena kuin nykyinen.
Jarrutkin on vähän kysymysmerkki, pitäiskö vakiokokoiset?
Tosin uritetut levyt hommais kuitenkin.
Sitten vaan kylkeen jtn jämerämpää puristinta

Minimi vannekoko vaan tulee seuraavaks ongelmaksi,
noille perus 15" kun saa aika hyvin renkaita...
Tai saaha niitä toki jotenkuten 16":llekkin,
että sen tuuman verran vois joustaa suunnitelmissa.
Oiskos täsä nyt hetkeksi taas jo tarpeeksi jaettu sekavia kertomuksia

Kommentointi ei oo kielletty, ainakaan mun mielestä.
Kuhan ainaki yritettäis pysyä foorumin sääntöjen puitteissa
