Tää menee oudommaks kokoajan..

Nyt on ne relekytkennät tehty ja kyllä nyt pumput surraa paremmin. Niinki hyvin, että paine nous 7 bariin ja pamautti bensapainemittarin letkun irti ja takakontti sai bensakäsittelyn. Aeromotive levälleen jälleen ja ei siellä taaskaan mitään ihmeellistä ollu.
Tuli kans testattua, että soppaa tulee säätimelle asti. Laitettiin kaverin kansletku tyhjään läpinäkyvään vesikannuun ja sen autoasentajan silmämääräsellä kokemuksen ei niin syvällä rintaäänellä se sano, että pitäs tulla ihan tarpeeks.. Nyt mä sit mietin et voiko paluulinja olla tukossa vai mikä v*ttu tota riivaa.. Tässä ois pikkuhiljaa pakko saada tää ongelma ratkottuu, koska tartteis pikkuhiljaa alkaa saada autosta sauhuja pihalle. Muutenkin turhauttaa..
Anyway jotain positiivista on siinä, että öljylinjat on nyt hyvät ! Vihdoinkin.. Eli se tulikin loppujenlopuks sieltä lauharin ryöstölaipan lähtöjen välistä. Syy oli se, että tuo todella moneen kertaan tehty rakennelma tuli niin pitkäksi, että pakosarjan kuumuus olis muutellu sitä öljyä siinä ja mittarit olis näyttäny ei luotettavaa dataa.
Eli sen y-haaran sain kiinni ja siitä lähtee puolmetriä teräspunosletkua, jonka päässä on se palikka, missä on kiinni öljyn lämpö- ja paineanturit. Tolla letkulla saan ne siirtymään kivaan paikkaan, pois pakosarjasta päin.
Öhh.. Ei kai muuta tällä kertaa. Nojoo ledivalot on pistetty kattoon tuomaan tunnelmaa. Jotain pikku hifi hifi kakkaa tässä on myös väännetty.. Ens viikolla tiedossa varmaan pitkää iltaa.. Viikonloppuna ois menoa ja se ois ikävä perua tollasten tyhmien juttujen takia. Noh. Tää on motorsporttia ja tekevälle sattuu. Jokseenki tuo bensahomma ihmetyttää ja aiheuttaa syvää masennusta..
Yks mikä tietty vois olla jos paluulinja ois menny tukkoon, mutta miten..? AN8 linjaa pitkin melkeen oravakin voi virtaa takasin tankkiin.