Joo kyllä ne samat on.
Kiitos tiedosta !

Täytyy purkuautosta ottaa tolppa !
Noniin. Tänään tuli sovellettua bensapumppu "levylle" alusta, eli kumiset pakoputkikannakkeet M8 kierteellä (4kpl) levyn ja takakontin pellin väliin, niin jää tilaa noiden U-pulttien alakiinnitykselle. Etuiskarit tosiaan irti (toisesta menin ajatuskatkon myötä ampumaan jousen ylälautasen pultin auki --> jousipuristimia tarvitaan...

Ja se vasen tolppa sano ittensä irti katkenneen pultin takia. Kojelautaa mallailtu kabiiniin ja pitäis alkaa leikkelemään. Sitten on halkeemien kittaus ja sitte sen jälkeen nukkaus..
Kuva siitä kumista.

ONGELMA:
Takaiskarien alemmat pultit.. No eihän ne lähe irti vaan pyörii iskarin puslien kanssa tyhjää. Miten te hyvät ihmiset ootte ratkassu näitä ongelmia. Kaasupoltin toki saatavilla, mutta ei huvittais ruveta sitä roudaamaan kaverin hallilta omalle hallille jne.. Riittääkö vaikka kosaanin lämpö? Toinen asia: mulle saa tarjota mieluusti ilmaseks ehjiä tuohon koppaan kelpaavia iskareita. Vanhat on puhkiruostunu.. Myös purkuautossa.
ONGELMA 2:
Saako mistään noita ns ankkureita vai mikä oikea nimitys onkaan. Eli etujarruputkiin liittyen se pultattu kappale lokarissa, missä jarruputki liitetään jarruletkuihin mitkä menee satulaan..?
ONGELMA 3:
Miten on laitettu noita sokkakiinnityksiä puskuriin? Mulla tulee siis puskurille tohon eteen pultti läpi ja siitä sokka. Itse aattelin noihin törmäysiskareihin vai mikä oikea nimitys onkaan, niin porata 12mm reijän noiden vakiomuttereiden väliin..? Onko ihan kaukaa haettu vai miten näitä toteutetaan..?
Kuva:

ONGELMA 4:
Millä kannattaa koittaa tota sulanutta sintterilevyä poistaa tosta asetelman pinnasta? Vaikka rujolle näyttää (ehkä joidenkin mielestä), niin asetelmahan on ihan täydessä iskussa vielä. Ei ole pahemmin epätasasta, muutakun toi sulanu pinnote.
Kuva:

Noh.. Jotakin tuli nyt rustattua. Kaikkea en muistanu kirjotella, mutta vauhti päällä tätä saa kyllä niputtaa. Kone pitäis kotitallista raahata hallille jne... Toivottavasti noihin probleemiin löytyy apua. Kiitos kaikille tähän mennessä !

Ja joo.. Esim turvatankki kuvissa likanen ym. Ei oikeen oo puunattu vielä mitään.
Kuvia yleisesti: