Laitappa samalla parempi kytkin
ja varmudenvuoksi laatikko ja moottoripaketti siipimuttereilla kiinni 
kytkin shimmattiin uusiksi eilen. ei ollu esijännitystä asetelmassa kuin 3mm ja pitäias olla 6-8mm nyt siinä on 7mm. (uudella levyllä8 mm) samalla vauhtipyörä keveni hieman.
eihän tuolla BMW M5 kytkimellä kuuhun pääse mutta jos sillä sutia sais vedettyä jopa kolomosella.
eilinen meni turbon vesijäähdytys letkun kans kikkaillessa. ei ollu kovin paljoa tilaa mutta siellä se nyt nököttää.
turbo on luonnollisestikki paikallaan ja pako puolella konetta alkaa olemaan hilut paikallaan.
teräspunos teflonletkua tuli loputkin öljyletkut turbon puolelle konetta ja teräspunos vesi letkut turbon jäähdytykselle.
syöttöpumppu on kans paikallaan ja ennakkoa on noin 4 astetta enemmän kuin botnialla käydessä oli mutta säätö riittää samaan astelukuun kuin aiemmin. eli sille ei tarvi toivottavasti tehä mittään.
öljypohja vaihdettu ja öpumppu muutos on tehy.
öljynpaine valolle ja summerille laitettu paine kytkin
uus öljynpaine mittari hommattu ja kello on räpelletty letkujen varteen.
öljyn jäähylle on nyt hieman paremmat letkut ja liittimet. pitäs kestää reipas pari sattaa paaria. jospa ne pysyy paikallaan.(ei vielä oo asennettu)
Ihmeen vähän ajettu Mersun koneeksi, oliko kolariautosta?
Hyvältä näyttää
! Teillä ei vissiin kauaa enää mene niin kone on keulilla?
joo purku autosta.
paljon pitää tehä parannuksia aiempiin asennuksiin nii saattaa mennä hetki ennenku kone on paikallaan.
saattaa mennä jopa sunnuntain puolelle

lisätään illan saldo.
-vetolevy vaihdettu vauhtipyörään.
-silmälaakeri todettu paskaksi.
-turbon jäähdytykseen toinen letku muokattu sopivaksi.
-huohotin letku löysi uuden reitin eripuolelle konetta.
-hokasin että kytkinlevy ja turbonpakokoppa on halkaisialtaan saman kokoisia

huomenna jatkuu
