VETARIT
ensimmäisenä sit vasta perä/kardaani
mikolle hatun nosto tästä.
ensimmäinen vetari katkes tänään.
kerranki särky voimalla eikä pelleillyt niinku tähän asti.
uutta perää kehiin ja hauska jatkuu...
ihme kytkin tuo tinnerin kytkytin, aiemmalla ajolla ei pitänyt oikeen mitään ja nyt piti jopa kolmosella jarruavasten kuminpoltossa ja aiemmin ei kakkosella tahtonut enää pitää.
kakkosella hitaasti kun ajoi ja painoi kaasua ja jarrua yhtäaikaa nii alkoi suttaan kivasti. siitä vaan lennosta kolomonen pirttiin ja turbo pyöriin... suoraan kolmosella kokeilin nii ei uskaltanut kokeilla kun vauhti ois noussut liian kovaksi ennenku ahto ois noussut tarpeeksi. muuten kyllä murisi ja pörisi siihen malliin että saattas pia vaikka onnistua kolmosella jos antais hieman enemmän vauhtia ja kokeilis.
suorassa kiihdytyksessä kolmosella alkaa suttaamaan noin 2baarin kohdalla ja nelosella luistaa taas kytkin 2 baarin paineella...
saa tuo kytkin olla paikallaan siihen asti että saadaan voimansiirtoon kestävämpää palikkaa.
viikonloppuna nakataan joku perä paikalleen, perän sisukset ja malli riippuu kuin kaukaa ja mihin hintaan saa tähän hätään ostettua.
moottori pelas moitteettomasti tämän illan ajot.
Tuollainen pikkukytkin toimii kuuleman mukaan kahdella cerametallilevyllä ihan kohtuullisesti. Omat kokemukset ovat kolmella ohuella kuparilevyllä olevasta kytkimestä ja mielummin söisin hatullisen paskaa, kun laittaisin omaan autooni enää tuollaista kytkintä
Eli suomeksi, aivan karsea käyttää...
Onko tuossa kytkimessä valmiiksi sulle sopivat levyt? Jos pitää levyt ostaa joka tapauksessa, niin mieti niitä cerametallilevyjä. Väännönkesto on niilläkin ihan miehekäs ja pitäisi olla kivampi käyttää.
laitetaan vakavaan harkintaan
