en halua Mikko olla ilonpilaaja mutta varmista vielä asia konttorilta ennen kuin teet mitään 
saa iloa pilata. mutta joka tapauksessa kokeilen tällä korilla. sai leiman eli ei.
tämä kori on mallisarjan tehokkaimmalla moottorilla ja sen mukaisella alustalla ja abs jarruilla... helpompi koittaa leimata. kuin nykyisellä korilla.
voihan siellä käyttää d24tic moottorin paikallaan öljyämässä joka paikan jolloin ei voi kukaan vaatia enää vähäpäästöistä dieseliä keulille...
tässä tapauksessa tilavuuden ja tehojen vertailu moottorina pitäs käydä 3,0 204hv moottori. eli vaihdettavan moottori lohkon tehot on alle vertailumoottorin tehot ja koko on sama ja venttiileitäkin sama määrä(ei venttiileiden määrällä ole väliä).
koneen paino menee tuplaturboilla ok. mutta isolla holsetilla taitaa mennä yli sallitun. (t15=5kgx2=10kg ja iso holsetti 23kg)
=11kilon laihdutus huomioon ottaen pakosarjojen ja ahtoputkistojen muutos jne...
960 koria ei tainnu tulla tehtaalta painavalla b28 moottorilla ainuttakaan kappaletta.
oliko painavin d24tic moottori?
606 ei ole kovin kevyt motti mutta akseli painot saa kohdalleen 960 korissakin.
spekuloikaa mitä tahdotte mutta öitä toivotellen...