^ Koneessa nyt kiinni oleva anturi on muistaakseni tosiaan vähän eri muotoinen, se metallinen kaulus taisi olla vähän paksumpi. Muovipistoke on murtunut ja kadonnut jonnekin, eikä uusi johdon pistoke ota enää kiinni millään tavalla. Pääsen luultavasti tiistaina käymään tiskillä, jolloin anturin osanumerokin toivottavasti selviää. Noita johtosarjoja voisi vaikka valmistaakin joitakin yksitellen, jos olisi tiedossa hyvä toimittaja. Nyt osille tulee tarpeettoman paljon hintaa, kun niitä joutuu haalimaan sieltä sun täältä ja ulkomailta saakka.
^^ Juu, en aja suolatuilla teillä. Italialainen ruostesuojaus ei ole lähelläkään ruotsalaista tasoa. Corona-vanteissa olevat kesärenkaat ovat vaihtelevan tasoiset ja etu- ja takarenkaat ovat erilaiset. Edessä on jotkut Jugoslavialaiset renkaat (en nyt muista muuta kuin että alkavat S-kirjaimella...

) ja takarenkaat ovat melkein loppuunkuluneet. Lisäksi parissa Corona-vanteessa on melkoisia kolhuja. Voisin koettaa korjata ja maalata ne. Tai sitten etsin jostain kaksi ehjää uutta ja kunnostan näistä yhden ehjän Corona-setin. Voisivat olla aika hianot kaksivärisenä, kulta ja metalli

Voin ajella näillä kitkoilla/scorpioilla varmastikin kesäkuulle saakka.
Nyt autossa alkaa olla tärkeimmät huollot tehtynä. Listalla on (tällä hetkellä) enää pari hommaa:
- Vaihdelaatikon öljypohjan pesu ja sihdin puhdistus, tiivisteen vaihto (nykyisen välistä tihkuttaa vähän öljyä). Samalla vielä öljyjen vaihto
- Jarruneisteiden vaihto. Jarrut tuntuvat toimivan melko hyvin mutta epäilisin nesteiden olevan useiden vuosien ikäiset, todennäköisesti yli viisivuotiset
Varastossa olisi vielä Volvon sähköantennin koneisto mastoineen, mutta asennussarja puuttuu: pellin yläpuolella oleva mutteri ja semmoinen muovinen kuppi. Lisäksi antenniteleskoopin ulommainen putki (se, joka jää sinne mutterin alle) puuttuu.
Ensi kesänä voisi uskaltautua jo liikkeelle jonnekin kauemmaksi vaikkapa joitain tapahtumia kiertämään.