Alakerta kestää, jos siellä on ns. M-kanget (pitäis olla kaikissa B19 vakiona).
Vakiokansi kelpaa, tosin 8v kansia on iso ja pieni, noille tehotavoitteille iso vois olla fiksumpi, portattuna vois olla fiksu.
Samaten, iso alakerta, eli 2,3L-> vois kans olla fiksu, muuten turbopotku tekee koneesta käyttökelvottoman muualle kun vartille, etenkin 2,0L alakerta pieni kansi ja iso turbo on tyhmä yhdistelmä ajettavuuden kannalta.
Ehdottomasti ruisku noille tehotavoitteille, mielellään säädettävä jos et halua väkisin mäntiin reikiä.
Kipinälaitteistona kaikki vakiot jakajasytkät ovat 400hv nurkilla rajoilla, suosittelen suorasytytystä esim 2x2 puolalla, tai erillispuolat. Kärjet voit unohtaa. Säädettävä on pakko olla, eli LH 2.4 lastulla tai mielellään säädettävä moottoriohjaus budjetin mukaan.
HX35 riittää 350hv niukin naukin, pakosarjoja saa valmiita peltisarjoja edullisesti 8v kanteen.
Laatikoksi voit yli 300hv tehoilla unohtaa M4x, M90 vähintään tai getrag 260/2/5 tai ZF, unohda mielellään jo 4v lootat, maksavat samanverran kun 5/6v, ja kestävät samanverran, vaihteita vaan on vähemmän (=kuluttaa enemmän siviiliajossa)